.

Beantwoord

Geen mail ontvangen na aanvraag nieuwe prepaid simkaart

  • 24 February 2015
  • 3 reacties
  • 472 Bekeken

Badge +1
Vanmorgen heb ik een nieuwe prepaid simkaart aangevraagd en betaald via iDeal.
Echter heb ik nog helemaal geen enkele email ontvangen van de bestelling tot op heden. 
Inmiddels is het al ruim 6 uur later!
Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Naomi 25 February 2015, 15:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Die mail krijg je niet. Maar overmorgen ligt de simkaart bij jou in de brievenbus! (Hoogstwaarschijnlijk)
Badge +1
Scotsman, ik heb alleen nog ervaring met het aanvragen van een sim only, maar dan krijg je een bevestiging van de bestelling. Ook krijg je een mail met een nummer en inlog op mijn simyo. Dat heb ik nu allemaal niet. Dan kan je de simkaart ook niet activeren of inloggen om je gegevens in te zien of op te waarderen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Karin69, welkom op het Simyo forum!

Als je voor je eigen aansluiting een nieuwe vervangende simkaart bestelt, dan krijg je per e-mail geen bevestiging.
Bij een nieuwe bestelling van een aansluiting gaat het anders. Je ontvangt van je nieuwe Prepaid bestelling een welkomstmail 🙂 Hierin staan je inloggegevens.

Ik zie dat je ook naar ons hebt gebeld. Het e-mailadres hebben we voor je aangepast van je nieuwe bestelling. Er is daarbij een nieuw wachtwoord naar je toegestuurd.

Is het inmiddels gelukt met inloggen? :o

@Scotsman; bedankt voor je hulp! Het ging over een nieuwe bestelling. Ik begrijp dat deze vraag niet helemaal duidelijk was. Jammer anders kon ik je antwoord markeren 🙂

Reageer