.

Beantwoord

Geen dataverbinding meer sinds vanochtend!

  • 27 June 2013
  • 9 reacties
  • 760 Bekeken

Hoi hoi,

Sinds vanochtend heb ik geen dataverbinding meer op mijn telefoon (staat uitgeschakeld en kan hem ook niet in schakelen) heb dit al eerder gehad & na tig keer alles opnieuw instellen ,wat niet werkte bleek er een storing bij Simyo te zijn .................. is dat nu ook zo??????

Greetz Louise 
icon

Beste antwoord door Charlene 1 July 2013, 09:03

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +8
Hoi hoi,

Sinds vanochtend heb ik geen dataverbinding meer op mijn telefoon (staat uitgeschakeld en kan hem ook niet in schakelen) heb dit al eerder gehad & na tig keer alles opnieuw instellen ,wat niet werkte bleek er een storing bij Simyo te zijn .................. is dat nu ook zo??????

Greetz Louise 


Hoi Louisetara,

Je beltegoed is op. Dan wordt je aansluiting geblokkeerd voor uitgaande verbindingen. Vandaar dat je ook geen dataverbinding meer hebt. Wanneer je weer opwaardeert, kun je je aansluiting weer gebruiken.

Laat je het even weten of het weer werkt?

Groetjes,
Charlene
Hoi hoi,

Dat snap ik dat ik nu geen dataverbinding heb want mijn internetmaandbundel is vannacht verlopen...............maar dit probleem heb ik nu al 5 dagen dus heeft daar niks mee te maken! 
Nog een storend probleem waar ik steeds tegen aanloop is dat mijn maandbundel nu verlopen is maar ik niet direct kan verlengen ( kaan ik niet aan kiezen in mijn simyo) gaat altijd een paar dagen overheen met als gevolg dat ik wel van die dagen mijn data kwijt ben..........?
En als mijn dataverbinding dan zou werken mijn internetverbruik tot die tijd van mijn beltegoed wordt afgeschreven en dat tikt lekker aan heb ik al eens gemerkt................... waarom kan ik nu niet direct opwaarderen als mijn bundelverlopen is??????? niet grappig meer dit!
Heb nu net ook beltegoed opgewaardeerd & nu heb ik opeens wel 3G ,jullie gaan mij toch niet vertellen ook al heb je een internetmaandbundel wat nog geldig is jullie de dataverbinding stoppen als je beltegoed op is?????? Dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn , heb tenslotte al betaald voor mijn internet!
Badge +8
Nog een storend probleem waar ik steeds tegen aanloop is dat mijn maandbundel nu verlopen is maar ik niet direct kan verlengen ( kaan ik niet aan kiezen in mijn simyo) gaat altijd een paar dagen overheen met als gevolg dat ik wel van die dagen mijn data kwijt ben..........?
Hoi Louisetara,

Wanneer je nog geen nieuwe bundel kunt kiezen, dan loopt je oude nog. Soms is de einddatum in het systeem iets later dan de einddatum die je als klant ziet. De dag daarna kun je je maandbundel weer aanzetten. We zijn bezig met een structurele oplossing voor dit probleem. Excuses daarvoor.

Heb nu net ook beltegoed opgewaardeerd & nu heb ik opeens wel 3G ,jullie gaan mij toch niet vertellen ook al heb je een internetmaandbundel wat nog geldig is jullie de dataverbinding stoppen als je beltegoed op is?????? Dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn , heb tenslotte al betaald voor mijn internet!

Als je geen beltegoed hebt, heb je geen uitgaande verbindingen meer, dus ook geen internetverbinding. Simyo biedt geen internet aan zonder bellen. Dus je moet beltegoed hebben om je internetbundel te kunnen gebruiken. Dat is wat ik hierboven ook aangaf.
Je beltegoed moet dus positief zijn, wil je je internetbundel kunnen gebruiken.

Heb je al eens overwogen om over te stappen naar sim only? Voor mensen die graag internet gebruiken is dat een stuk goedkoper en handiger.

Groetjes,
Charlene
Hij is dan wel verlopen want  internet wordt dan gewoon van mijn beltegoed afgehouden ,vind ik niet kloppen!

In mijn simyo kan ik nu ook nog steeds niet mijn internet bundel activeren want krijg nu de melding " Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is." Pffffffffffffffffff ...............gaan we weer! Word hier zo niet blij van ................... 
Zo juist gelukt om eindelijk mijn internet maandbundel optewaarderen & precies wat ik eerder gezegd heb  gebeurt er,wordt er dus al afgeschreven vanaf het moment dat er op mijn simyo staat dat de bundel verlopen is (en ik nu pas kan opwaarderen) 29 dagen 1 uur & 10 minuten is het nog geldig............gewoon bijna 1 dag foetsie waar ik wel voor betaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Badge +6
Zo juist gelukt om eindelijk mijn internet maandbundel optewaarderen & precies wat ik eerder gezegd heb  gebeurt er,wordt er dus al afgeschreven vanaf het moment dat er op mijn simyo staat dat de bundel verlopen is (en ik nu pas kan opwaarderen) 29 dagen 1 uur & 10 minuten is het nog geldig............gewoon bijna 1 dag foetsie waar ik wel voor betaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Louisetara,

Ik raad je aan wanneer je bundel is verlopen en je nog geen andere bundel kan activeren je dan de optie 'Internet op je mobiel/MMS'
uit te zetten. Wanneer deze optie uitstaat kan je geen gebruik maken van het internet zonder dat je een bundel hebt.

Reageer