Hoe kan onze zoon ineens aan extreme internetkosten zitten zonder op zijn telefoon gezeten te hebben. Binnen paar uur 200 euro. Hij heeft prepaid kaart.. graag hoop ik contact te kunnen leggen met iemand om tot een oplossing te komen
Hoe kan onze zoon ineens aan extreme internetkosten zitten zonder op zijn telefoon gezeten te hebben. Binnen paar uur 200 euro. Hij heeft prepaid kaart.. graag hoop ik contact te kunnen leggen met iemand om tot een oplossing te komen
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt wat er precies is gebeurd!
Wij kunnen vanwege de privacywetgeving helaas niet inzien waar de MB's aan zijn gebruikt. Je kunt dit vaak via de instellingen van de telefoon zelf wel nog terugvinden. Ik zie op de aansluiting dat de internetoptie aan stond terwijl er geen databundel actief was. Omdat je zonder internetbundel €0,15 cent per MB betaald kunnen de kosten hiermee snel oplopen. Ik raad aan om de internetoptie uit te schakelen via Mijn Simyo of om een internetbundel aan te schaffen om dit te voorkomen.
Wat betreft de kosten is het zo dat je niet in de min kan uitkomen. Het woord zegt het eigenlijk al pre-paid, je betaald voor iets en als het op is is het inderdaad op. Mocht je toch een minbedrag verbruiken dan vullen wij dit aan tot €0 zodat je toch een positieve saldo hebt. Zodra je je beltegoed hebt opgewaardeerd kun je de simkaart weer gebruiken.🙂
Bedankt voor jullie hulp en reacties!
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.