.

Beantwoord

Eenmalige machtiging beltegoed, kan dit?

  • 5 March 2016
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Badge
Vorige week heb ik 10 euro beltegoed op het nummer van mijn dochter gezet met behulp van een eenmalige machtiging. Nu krijg ik bericht van de ING dat er binnenkort periodiek een bedrag van 10 euro afgeschreven wordt van mijn rekening. Hoezo periodiek? Het is toch eenmalig?
icon

Beste antwoord door Angelica 7 March 2016, 11:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Moos68,

Wat vervelend dat er wat verwarring ontstaat. Periodiek is inderdaad niet eenmalig. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat automatisch opwaarderen aanstaat. Dit staat aan sinds 20 oktober 2015. Zodra het beltegoed onder de 2,00 euro komt, wordt er automatisch opgewaardeerd. Als je dit niet wil, kan je deze optie weer uitzetten via Mijn Simyo.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Badge
Ja, op mijn nummer staat automatisch opwaarderen, dat klopt maar het gaat over het nummer van mijn dochter. Ik heb ingelogd op haar nummer en het beltegoed dmv een eenmalige machtiging. En nu staat dus die omschrijving als periodiek bij de ING. Het gaat dus om een ander telefoonnummer waarvoor ik betaal
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Moos68,

Ah, dat verklaart een hoop! Wij kunnen alleen het telefoonnummer zien waarmee jij ingelogd bent op het forum. We zien dus niet het nummer van jouw dochter. Wil je mij via een privébericht het 06-nummer sturen waar het om gaat. Je kunt dit doen door op mijn naam te klikken. De optie voor een privébericht komt vanzelf te voorschijn.

Groetjes,
Angela

Reageer