Skip to main content
antwoord

Bundel werkt niet

• August 1, 2025
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen!

Vanwege de Odido storing vanochtend mijn mobiele data overgezet naar de e-sim van Simyo. Gelijk opgewaardeerd en een internet bundel van 500Mb genomen (aangezien ik niet wist hoe lang het zou gaan duren).

Inmiddels is er 0 data van de bundel verbruikt en het complete pre-paid saldo leeg getrokken :/ 

Beste antwoord door Seren

Hi ​@ChiellieNL,

Bedankt voor je bericht en welkom bij Simyo! Ik heb je aansluiting bekeken en zie inderdaad dat je huidige prepaid saldo op €0,00 staat. Dit komt doordat je rond 06:42 internetverbruik hebt gehad. Ongeveer een uur later heb je opgewaardeerd en vervolgens een internetbundel aangeschaft. Echter, is het verbruik van 06:42  pas rond 09:11 verwerkt. Daardoor is dit alsnog van je overige saldo afgetrokken, waardoor je nu op een saldo van €0,00 uitkomt.

Zodra je opnieuw opwaardeert, wordt je aansluiting automatisch gedeblokkeerd en kun je weer gebruikmaken van je prepaid aansluiting.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Groet,
Seren

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • August 1, 2025

Hi ​@ChiellieNL,

Bedankt voor je bericht en welkom bij Simyo! Ik heb je aansluiting bekeken en zie inderdaad dat je huidige prepaid saldo op €0,00 staat. Dit komt doordat je rond 06:42 internetverbruik hebt gehad. Ongeveer een uur later heb je opgewaardeerd en vervolgens een internetbundel aangeschaft. Echter, is het verbruik van 06:42  pas rond 09:11 verwerkt. Daardoor is dit alsnog van je overige saldo afgetrokken, waardoor je nu op een saldo van €0,00 uitkomt.

Zodra je opnieuw opwaardeert, wordt je aansluiting automatisch gedeblokkeerd en kun je weer gebruikmaken van je prepaid aansluiting.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Groet,
Seren