Beltegoed versneld opvragen
+1
Via 1244 of 0800-0200980 kun je beltegoed opvragen bij Simyo. Wanneer je *#101# in toets krijg je een melding "Dienst is geblokkeerd voor uw service provider" OK. Zou Simyo er voor kunnen zorgen dat je in plaats van deze foutmelding je beltegoed ziet op je display. Immers als je belt met 1244 dan kost dit KPN meer bandbreedte dan een kort netwerk bericht te versturen met daarin je beltegoed en de geldigheid daarvan.
Beste vragen,
Het is bij Simyo alleen mogelijk het beltegoed telefonisch op te vragen als de optie mobiel opwaarderen is geactiveerd op de persoonlijke pagina. Simyo heeft er bewust voor gekozen om deze optie alleen mogelijk te maken indien mobiel opwaarderen is geactiveerd. Dit is ook de reden dat het bij Simyo niet mogelijk is om het beltegoed middels een code op het toestel op te vragen. Het beltegoed is overigens ook te zien onder het tabblad 'Overzicht' op de persoonlijke pagina.
Groetjes,
Manisha
Het is bij Simyo alleen mogelijk het beltegoed telefonisch op te vragen als de optie mobiel opwaarderen is geactiveerd op de persoonlijke pagina. Simyo heeft er bewust voor gekozen om deze optie alleen mogelijk te maken indien mobiel opwaarderen is geactiveerd. Dit is ook de reden dat het bij Simyo niet mogelijk is om het beltegoed middels een code op het toestel op te vragen. Het beltegoed is overigens ook te zien onder het tabblad 'Overzicht' op de persoonlijke pagina.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.