Ik heb op 28-1 een opwaardering gedaan van 10 euro via Ideal.
Echter is dit bedrag nog niet bijgeschreven bij het beltegoed.
Wanneer kan ik het verwachten?. Ik heb ook al een betalings bewijs via email gestuurd.
Dit duurt nu wel heel erg lang. Zeer klant onvriendelijk is dit
Bladzijde 1 / 1
OPWAARDEREN:
Opgewaardeert op29-01-2013 tijd 21:44 afgeschreven via Ideal bij ING maar nog steeds is het beltegoed niet aangepast met een verhoging van
10 euri hoe lang zou dat kunnen duren ??? en wat gaat er eigenlijk fout??
Opgewaardeert op29-01-2013 tijd 21:44 afgeschreven via Ideal bij ING maar nog steeds is het beltegoed niet aangepast met een verhoging van
10 euri hoe lang zou dat kunnen duren ??? en wat gaat er eigenlijk fout??
Echter is dit bedrag nog niet bijgeschreven bij het beltegoed.
Wanneer kan ik het verwachten?. Ik heb ook al een betalings bewijs via email gestuurd.
Dit duurt nu wel heel erg lang. Zeer klant onvriendelijk is dit
Opgewaardeert op29-01-2013 tijd 21:44 afgeschreven via Ideal bij ING maar nog steeds is het beltegoed niet aangepast met een verhoging van
10 euri hoe lang zou dat kunnen duren ??? en wat gaat er eigenlijk fout??
Welkom op het forum Gizmo2000 en jacstoop,
Het is mogelijk dat enkele opwaarderingen vertraging hebben opgelopen.
@Gizmo2000. De opwaardering is inmiddels verwerkt.
@jacstoop. Op jouw aansluiting zie ik geen opwaardering terug. Kan je daarom een printscreen van de betaling mailen naar lemail]klantensevice@simyo.nl[/email] en het ticketnummer van de email hier vermelden? Dan kan ik het doorsturen naar de financiële afdeling.
Groetjes,
Alex
Nog geen reactie op de Email van de afschrijving Ing --Simyo
Hoi jacstoop,
De financiële afdeling heeft de betaling kunnen traceren en het beltegoed toegevoegd aan je aansluiting. In mijn vorige bericht had ik om een ticketnummer gevraagd zodat ik de email meteen kon behandelen. Omdat ik het ticketnummer niet van je had doorgekregen, heb ik je email niet eerder kunnen behandelen.
Groetjes,
Alex
De financiële afdeling heeft de betaling kunnen traceren en het beltegoed toegevoegd aan je aansluiting. In mijn vorige bericht had ik om een ticketnummer gevraagd zodat ik de email meteen kon behandelen. Omdat ik het ticketnummer niet van je had doorgekregen, heb ik je email niet eerder kunnen behandelen.
Groetjes,
Alex
hallo
vandaag heb ik 10 euro opgewardeerd, maar het is nog niet bij mij beltegoed bijgeschreven, hoe lang gaat dat duren?
graag hoor ik van u.
groet
dave
vandaag heb ik 10 euro opgewardeerd, maar het is nog niet bij mij beltegoed bijgeschreven, hoe lang gaat dat duren?
graag hoor ik van u.
groet
dave
Hallo Dave ,
Dit heeft bijna 3weken geduurd maar is uiteindelijk toch goed gekomen.
Ik snap alleen niet hoe dat systeem daar werkt?????????????
groet Jac
Dit heeft bijna 3weken geduurd maar is uiteindelijk toch goed gekomen.
Ik snap alleen niet hoe dat systeem daar werkt?????????????
groet Jac
Ik heb op 28-1 een opwaardering gedaan van 10 euro via Ideal.
Echter is dit bedrag nog niet bijgeschreven bij het beltegoed.
Wanneer kan ik het verwachten?. Ik heb ook al een betalings bewijs via email gestuurd.
Dit duurt nu wel heel erg lang. Zeer klant onvriendelijk is dit
Heb het altijd via de site gedaan opgewaardeerd kon je aanklikken naar 10, 20 of je eigen bedrag invullen nooit geen probleem geweest en je money werd via machtiging aan Simyo van je bank afgeschreven. Is ook een stuk makkelijker want denk je in het buitenland je gsm te gebruiken waardeerde je tijdelijk wat meer op, echt een voordeel van simyo, Kiki
Zelfde probleem als jullie.
Ik heb op 26 februari 2012 met 35,-- opgewaardeerd en dit is ook niet bijgeboekt.
Zo-even de klantenservice gebeld. Na heeeeeel lang wachten Cindy (zonder achternaam) gesproken.
Moest een printscreen van de betaling mailen naar klantenservice@simyo.nl.
Dat ga ik nu maar doen. En dan maar afwachten.
Al met al niet professioneel.
Waarom geen melding op de site dat er problemen zijn met het verwerken van de betalingen???
Ik heb op 26 februari 2012 met 35,-- opgewaardeerd en dit is ook niet bijgeboekt.
Zo-even de klantenservice gebeld. Na heeeeeel lang wachten Cindy (zonder achternaam) gesproken.
Moest een printscreen van de betaling mailen naar klantenservice@simyo.nl.
Dat ga ik nu maar doen. En dan maar afwachten.
Al met al niet professioneel.
Waarom geen melding op de site dat er problemen zijn met het verwerken van de betalingen???
Simyo waar zijn jullie mee bezig de status van beginnelingen zijn jullie allang voorbij maar gezien al deze commentaren word ik een beetje bang want het is inderdaag niet erg professioneel krijg de indruk dat het personeel niet erg gekwalificeerd is.
Mijn ervaringen waren een stuk positiever. Moet alleen nog afwachten of ik nog problemen krijg met bellen in het buitenland maar dat hangt nog en medio april kan ik dat al of niet bevestigen. Succes allemaal. Kiki46
Mijn ervaringen waren een stuk positiever. Moet alleen nog afwachten of ik nog problemen krijg met bellen in het buitenland maar dat hangt nog en medio april kan ik dat al of niet bevestigen. Succes allemaal. Kiki46
Helaas hier ook hetzelfde probleem, 20 euro opgewaardeerd en niet op mobiel bijgeschreven. Via ideal. Gedaan, ik heb via de klantenservice al een klacht ingeleverd met corresponderende nummers om terug e zoeken. Erg jammer dat ik hier nog maar 2 agen gebruik van wilde maken, daarna vertrek ik weer naar buitenland, dus absoluut niet handig dat ik nu niet kan bellen. Ik durf het ook niet nog een keer te doen, straks wordt er alleen geld van de bank gehaald. Slecht dus van Symio, zit nu in weekend, dus er zal vast ook niemand reageren....
Zelfde probleem als jullie.
Ik heb op 26 februari 2012 met 35,-- opgewaardeerd en dit is ook niet bijgeboekt.
Zo-even de klantenservice gebeld. Na heeeeeel lang wachten Cindy (zonder achternaam) gesproken.
Moest een printscreen van de betaling mailen naar email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Dat ga ik nu maar doen. En dan maar afwachten.
Al met al niet professioneel.
Waarom geen melding op de site dat er problemen zijn met het verwerken van de betalingen???
Vandaag bericht gekregen dat het helaas momenteel erg druk is waardoor men niet in staat is te voldoen aan de reactietijd van 3 werkdagen.:(
vandaag heb ik 10 euro opgewardeerd, maar het is nog niet bij mij beltegoed bijgeschreven, hoe lang gaat dat duren?
graag hoor ik van u.
groet
dave
Hoi e5uksgva,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de opwaardering van 27 februari is toegevoegd aan je beltegoed.
Drie jaar later lukt het ze nog steeds niet...
Hoi Telefoongebruiker,
Wat jammer dat er bij jou iets mis ging met het opwaarderen! Ik heb jouw situatie in dit topic verhelderd 🙂 Wil je hiernaar kijken en daar verder reageren? Ik hoop dat alle puzzelstukjes dan op hun plek vallen!
Ik zie je berichtje daar tegemoet!
Groetjes,
Jihane
Wat jammer dat er bij jou iets mis ging met het opwaarderen! Ik heb jouw situatie in dit topic verhelderd 🙂 Wil je hiernaar kijken en daar verder reageren? Ik hoop dat alle puzzelstukjes dan op hun plek vallen!
Ik zie je berichtje daar tegemoet!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.