.

Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn Prepaid opwaardering?

  • 21 December 2016
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Heb tien euro opgewaardeerd.. na dat ik anderhalf euro in de min stond, wist niet dat dat kon met prepaid.. En nu staat eerst de teller op de min anderhalf, en daarna op nul....:O HOE DAN?

En ik moest nog wel een belangrijk telefoontje plegen... Grrr.. erg onhandig zo.
icon

Beste antwoord door Jihane 22 December 2016, 13:46

Bekijk originele reactie

6 reacties

Nog een keer tien euro er op zetten vind ik zonde, met tien red ik het normaal prima per maand. En waarom van anderhalf naar nul??? Dat is toch gewoon raar.. het bericht dat ik om administratieve redenen ben afgesloten doet me ook besluiten om naar een andere provider te gaan. Walgelijk bericht. Typisch kpn. Kan daar helaas echt niet mee leven.
Nu heb ik opeens tien euro... Gaat lekker?
En nu ben ik opeens buiten services gebied gesteld? Heel apart dit.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Telefoongebruiker,

Welkom op het Simyo Forum! :)

Wat onhandig dat het niet helemaal duidelijk was wat er gebeurd is met je beltegoed! Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt, en ik zie dat jij inderdaad € 1,50 negatief stond. Dat kan bij Simyo, omdat we de mogelijkheid willen bieden om je gesprek of internetsessie af te maken. Toch hebben we die € 1,50 eenmalig voor jou vergoed, waardoor je beltegoed weer € 0,- werd. Hierna heb jij opgewaardeerd, maar het duurt altijd een paar minuten voordat dat geregistreerd is. Als je in de tussentijd probeert te bellen (zonder beltegoed dus), krijg je de melding dat je vanwege administratieve redenen niet kunt bellen. Zodra je beltegoed geregistreerd werd, zag jij gewoon € 10,- staan zoals het hoort!

Wat vooral gek is, is dat jij geen service hebt. Ik heb dus jouw simkaart een reset gegeven, waarmee ik je aansluiting opnieuw heb aangemeld op het netwerk. Wil je je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Je hoort dan weer te kunnen bellen!

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane
Als je in de tussentijd probeert te bellen (zonder beltegoed dus), krijg je de melding dat je vanwege administratieve redenen niet kunt bellen.

Wat vooral gek is, is dat jij geen service hebt. Ik heb dus jouw simkaart een reset gegeven, waarmee ik je aansluiting opnieuw heb aangemeld op het netwerk. Wil je je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Je hoort dan weer te kunnen bellen!

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane



Heey Jihane!

Netwerk doet het weer! Dank je wel ook voor de 1,50 vind ik dan wel weer netjes! En zal er voortaan rekening mee houden.

Alleen kan ik echt niet leven met het berichtje. Stel dat ik iemand mijn telefoon even uitleen voor een gesprekje en ze krijgen dat te horen.. Dan kom je echt wel over als een zwerver, tuurlijk kan ik automatisch opwaarderen instellen, maar dat is niet voor mij weg gelegd. Het zou wat mij betreft fijner/klantvriendelijker/handiger zijn als dat berichtje zou zeggen, Hey je tegoed is laag, waardeer op via Simyo.nl oid. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent, en roep je een actie op en voel je je niet afgesloten. Lijkt mij niet dat dat jullie bedoeling is: Het gevoel dat de klant afgesloten is? Je wilt juist blijvend contact met je klanten..!

Ik meen het echt als ik zeg dat ik klant blijf als dit (kpnachtige) bericht aangepast word, of op ze minst doorgespeeld naar iemand die het kan overwegen. Ik meen ook wel op zoek te gaan naar een andere provider als ik dit bericht een paar keer heb gehoord.

Ook iets van een piepje, of notificatie tijdens het telefoongesprek als het tegoed op is? Maar dat is geen must, wel erg handig.

Daarnaast totaal ongerelateerd, heb ik een tweede simkaart van Simyo met twintig euro tegoed ofzo er op, die is nog compleet ongebruikt, hoe lang blijft dat tegoed eigenlijk geldig?
En kan het anders overgezet worden naar deze simkaart?
Mag ik die simkaart verkopen en brengt dat mij in gevaar als het bij de verkeerde terecht komt? (Denk aan criminelen of terroristen..)

Groetjes your basic telefoongebruiker!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Telefoongebruiker,

Wat fijn dat je weer kunt bellen!

Het is begrijpelijk dat je het niet leuk vindt om te horen dat je 'om administratieve redenen geblokkeerd bent'. Ik zal hier zeker een puntje van maken op onze Wall of Change. Op deze manier zal mijn collega die hier verantwoordelijk voor is even naar kijken. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik goed heb gelachen om dat 'zwerver'-stukje. :P

Je beltegoed is trouwens onbeperkt geldig, alleen is het wel belangrijk dat je simkaart actief blijft. Je kunt je simkaart actief houden door hier eens in de zes maanden gebruik van te maken. Dit kan door te bellen, sms'en of internetten. Het is ook mogelijk om je beltegoed over te zetten naar je huidige simkaart. Hier wordt € 5,00 administratiekosten voor in rekening gebracht. Als je dit graag zou willen, dan kun je mij een privé mail sturen met je telefoonnummers, postcode en huisnummer.

Het verkopen van je simkaart kun je alleen beter niet doen. De simkaart staat namelijk op jouw naam en is persoonsgebonden. Verder is het veel voordeliger voor een ander om een simkaart te bestellen via onze website, want dan krijg je ook nog eens extra beltegoed!

Laat je het mij weten als je andere vragen hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer