Skip to main content
antwoord

Beltegoed afgeschreven ipv databundel???

• July 22, 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Hoi, ik heb vanochtend 500mb internetbundel aangeschafd voor 7.50 euro. Toen ik mijn 4g gebruikte werd echter niks van mijn databundel afgehaald maar wel van mijn beltegoed, namelijk 1.73 euro. Maar waarom heb ik een internetbundel gekocht als het niet gebruikt wordt? Waarom wordt er van mijn beltegoed afgeschreven als ik al een internetbundel heb?

Ik vraag hierbij mijn tegoed terug en graag een oplossing voor ongebruikbare internetbundel.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Stijn Klapwijk,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Ik zie inderdaad dat er beltegoed is verbruikt voor €1,73 vanwege internet, nét voordat je databundel actief was. Onze excuses voor het ongemak! Je dataverbruik zou nu wel van je bundel af moeten gaan. 

Voor de kosten kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder hiermee.

Groetjes,
Roeqajja

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 23, 2025

Hi ​@Stijn Klapwijk,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Ik zie inderdaad dat er beltegoed is verbruikt voor €1,73 vanwege internet, nét voordat je databundel actief was. Onze excuses voor het ongemak! Je dataverbruik zou nu wel van je bundel af moeten gaan. 

Voor de kosten kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder hiermee.

Groetjes,
Roeqajja