Dit gaat goed tot het scherm "wijzigen bankrekeningnummer". Op het moment dat dit scherm opent (ongeacht of ik dit scherm rechtstreeks uit "Mijn Simyo" oproep of dit via "automatisch opwaarderen" doe) zie ik achter het invulveld "rekeninghouder", waar mijn gegevens al ingevuld staan, dat in een blauw veld de tekst "Je hebt nog geen rekeninghouder ingevuld" staat. Ongeacht wat ik doe blijft deze melding aanwezig.
Ook als alle andere velden goed ingevuld zijn (er staan dan allemaal vinkjes achter) blijft deze tekst staan en krijg ik de pagina niet verzonden.
Waar doe ik iets fout of is het bij SimYo niet mogelijk om twee verschillende pre-paid abonementen aan één en dezelfde rekening te koppelen? Ik was voornemens om nog een derde aan te schaffen, voor mijn partner, maar voorzien nu dus problemen met mijn bankrekeningen daardoor. Ik kan toch moeilijk voor ieder abonnement een eigen rekening openen?
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie