Skip to main content

.

Beantwoord

Automatsich opwaarderen werkt niet, hoe kan dit?


Automatisch opwaarderen is ingeschakeld en inmiddels is ook 1 ct overgemaakt, maar het opwaarderen werkt nog steeds niet. Wat mij opvalt is dat het selectierondje voor het bankrekeningnummer niet is geselcteerd. Ik kan dit selecteren en op ā€œAanpassen klikken. Maar wanneer ik daarna naar deze pagina terugkeer is opnieuw het selectierondje niet geselcteerd.

 

Met vr groet,

Douwe Bangma

Beste antwoord door Seren

Hoi @Senioren Beuningen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie dat automatisch opwaarderen wel aanstaat. Het is zo dat je altijd na het aanzetten van deze functie eenmalig een handmatige opwaardering moet voldoen. Hierna zal er vanaf 2 euro automatisch worden opgewaardeerd. Mocht dit niet werken dan hoor ik dat graag.

Groetjes,
Serenā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

  • 9787 reacties
  • 15 juli 2022

Hoi @Senioren Beuningen 

Bellen met de klantenservice gaat sneller. bel 1200 vanaf je Simyo aansluiting (gratis). 

 

Succes. 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1736 reacties
  • antwoord
  • 15 juli 2022

Hoi @Senioren Beuningen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie dat automatisch opwaarderen wel aanstaat. Het is zo dat je altijd na het aanzetten van deze functie eenmalig een handmatige opwaardering moet voldoen. Hierna zal er vanaf 2 euro automatisch worden opgewaardeerd. Mocht dit niet werken dan hoor ik dat graag.

Groetjes,
Serenā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹