.

Beantwoord

Advies op basis van het specifieke gebruik van een toestel

  • 3 April 2024
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Ik heb een Motorola G6 toestel dat kort na aanschaf in een la is beland. Het abonnement en bijbehorend telefoonnummer zijn beide vervallen. De laatste tijd eisen Banken e.a. instellingen extra identificatie via een smartphone. De Motorola moet dus weer worden geactiveerd in de wetenschap dat die 95 % van de tijd toch weer in die zelfde la belandt. Wat ik zoek is het volgende:

1 Een nieuw telefoonnummer

2  Een combinatie van zo goedkoop mogelijke telefoon- en internetopties (Beide prepaid?)

NB Mijn vrouw en ik hebben beide bij Simyo prepaid telefoon- abonnement voor onze bejaarde mobieltjes die ook het grootste deel van de tijd in dezelfde la liggen

Graag een advies                                  

icon

Beste antwoord door Roeqajja 4 April 2024, 13:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @4#V21Z2u,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder! 

Je geeft aan dat je een nieuw telefoonnummer wilt naast je huidige nummer en dat je deze bijna nooit gaat gebruiken. Het voordeligst is in dit geval dan inderdaad een Prepaid. Hiermee zit je niet maandelijks vast aan je abonnementskosten en hoef je je beltegoed alleen op te waarderen wanneer dit nodig is. Ook kun je via Mijn Simyo altijd een internetbundel aanschaffen wanneer je dit nodig hebt. Onze voordeligste internetbundel is €5 voor 150 MB. De bundel is dan 30 dagen geldig. Via onze website kun je de Prepaid bestellen met nieuw nummer.

Mocht je de telefoon vaker gaan gebruiken dan zou een Sim Only abonnement voordeliger zijn, maar je zou dan altijd nog over kunnen stappen van Prepaid naar Sim Only abonnement via Mijn Simyo. 🙂

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer