.

Beantwoord

Abonnement naar prepaid: kan niet online opwaarderen?

  • 18 February 2013
  • 4 reacties
  • 487 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben recent overgestapt van een simyo abonnement naar simyo prepaid. Echter als ik inlog op mijn 'mijn simyo' pagina, staat er dat ik nog steeds een abonement heb. Hoe kan ik nu mijn beltegoed opwaarderen? Op de 'mijn simyo' pagina staat daarvoor dus nergens een optie. Zou graag snel hiermee geholpen worden aangezien ik nu niet kan bellen.

Mvg,
Nick
icon

Beste antwoord door Alex 19 February 2013, 12:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi nick_vinken,

We zien dat je aansluiting technisch gezien wel was over gezet, maar administratief gezien niet. Hierdoor leek het alsof je een abonnement had wanneer je ingelogd was. Je hebt je bel/sms gedrag logischerwijs toegepast alsof het een abonnement was. Hierdoor is veel beltegoed afgeschreven. Uiteraard buiten jouw schuld om. Je aansluiting is nu zowel technisch als administratief omgezet. Ik zal het beltegoed ook laten terugstorten op je aansluiting. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Dank voor je reactie. Zie nu dat er inderdaad veel beltegoed is afgeschreven zonder dat ik hiervan op de hoogte was, dus een terugstorting lijkt me wel op zijn plaats. Wanneer kan ik deze terugstorting verwachten? Want ik kan pas weer bellen als mijn saldo weer in de plus staat, correct? 

Mvg,
Nick
Reputatie 5
Badge +10
Hoi nick_vinken,

Het beltegoed zal binnen 24 uur toegevoegd worden. Dat betekent ook dat je binnen 24 uur gebruik kunt maken van je aansluiting.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Ik probeer een nieuw topic te openen maar dat lijkt me niet te lukken. Graag instructies.

Reageer