.

Beantwoord

Wanneer krijg ik de update van WM 8.1 voor Lumia 920?

  • 12 August 2014
  • 4 reacties
  • 2206 Bekeken

De update voor lumia 8.1 is beschikbaar voor iedereen vandaag, helaas kan ik deze niet ontvangen.
Nokia geeft aan dat het provider afhankelijk kan zijn en daarom vraag ik jullie even....

Waarom kan ik de update nog niet ontvangen.
icon

Beste antwoord door RicoK 13 August 2014, 10:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Provider afhankelijk houdt in dat de update later kan beschikbaar kan komen in het geval het een 'branded telefoon' betreft. Sommige telefoons worden door een provider verstrekt voorzien van hun eigen 'extraatje(s)' om zo maar te zeggen. Deze moeten door de provider geschikt worden gemaakt voor de nieuwe versie, waarna de nieuwe versie door die provider kan gaan worden uitgerold.

Is jouw Nokia Lumkia 920 unbranded?

Ook worden sommige updates niet ota (over the air) verstrekt, vanwege de omvang/grootte van de update bijvoorbeeld, maar uitsluitend bij aansluiting op een computer via een stukje software van de maker van de telefoon.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi wjakos, welkom op het Simyo forum!

Heeft het antwoord van RicoK je verder geholpen?
Badge
Hallo,

Mijn Lumia 920 is unbranded, maar ik heb de update nog niet ontvangen. Hoe zit dat met unbranded telefoons? Krijgen die de update later?

Mvg.
Maarten

UPDATE: Denk dat ik de reden heb gevonden. Ik heb mijn telefoon online gekocht en hij blijkt uit duitsland te komen. In Duitsland is de update nog niet beschikbaar voor de unbranded Lumia 920.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Maarten91,

Dat is ongetwijfeld het probleem 🙂 De update is namelijk al volledig uitgerold in Nederland. Laat je het ons weten wanneer ook jij de update hebt gehad?

Reageer