.

Beantwoord

Waarom werkt mijn bluetooth audio wel via smartphone, maar niet (meer) via laptop?

  • 18 January 2021
  • 4 reacties
  • 367 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Mijn bluetooth audio's (speaker JBL Flip 3 SE  +  Galaxy earbuds F42F) doen het prima op mijn Galaxy S8. Beiden deden het ook prima op mijn laptop (Lenovo met Windows 10), maar sinds kort (vermoedelijk na een update?) worden ze niet meer herkend op mijn laptops door bluetooth. (wel m'n bluetooth muis + m'n Galaxy S8). Ik kan niet vinden hoe mijn laptop/windows 10 beide audio-apparaten weer via bluetooth kan herkennen. Veel dank alvast voor het meedenken, of de tips voor volgende stappen (of wellicht andere forums?) ! :-)

icon

Beste antwoord door Ray 19 January 2021, 08:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi @Marjonx 

Verwijder even de oude verbindingen in je Bluetooth instellingen op je laptops en pair ze dan opnieuw. Kan een oplossing zijn..

Edit: Linkje 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Marjon,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Leuk dat je een berichtje er aan waagt op het forum! Ik, als moderator voor het Simyo forum, kan ik je niet zo veel vertellen over bluetooth apparaten behalve dezelfde tip als Ray je gegeven heeft.

Als het linkje geen oplossing biedt, kun je proberen contact op te nemen met een helpdesk van de leverancier van het apparaat. 

Veel succes! 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 2
Badge

beste ray, super bedankt voor je reactie. uiteindelijk heb ik een vriend bereid gevonden mij te helpen (als ‘no-no’ op dit gebied ben ik wat huiverig om dingen te ‘verwijderen’.. ;-P)  en gelukkig heeft hij de truc gevonden. ik weet eerlijk gezegd niet exact wat hij gedaan heeft, maar het is iig gelukt. nogmaals dank voor het meedenken. dat is zeer gewaardeerd! hartelijke groet, marjon

 

Graag gedaan, veel luister plezier :wink:

Reageer