.

Beantwoord

Waarom werken de cijfertoetsen van mijn Fysic niet?

  • 24 January 2019
  • 4 reacties
  • 666 Bekeken

ik heb een Fysic, dood simpele, telefoon nu vraag hij om een pincode maar die kan ik niet ingeven omdat de cijferstoetsen niet werken. heeft iemand een oplossing???
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 January 2019, 15:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Rosetta.

Is het een jong/nieuw toestel? (Garantie)
Toestel een keer uit en weer aan geprobeerd?

Als de cijfertoetsen niet werken dan zou ik teruggaan naar het aankooppunt want dat is toch wel het minste dat dat moet werken.

Simkaart in een ander toestel, vraag om pincode verwijderen lost niet het hoofdprobleem op in mijn ogen.
Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen Rosetta,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat de toetsen van je toestel het niet doen 😞 Gaat het hier om een nieuw toestel of heb je je Fysic al een tijdje? Zoals Friesian aangeeft kan je het beste naar de winkel waar je je toestel hebt gekocht. Waarschijnlijk kunnen ze deze daar repareren. Omdat het hier om de telefoon zelf gaat, kunnen we vanuit Simyo helaas niets doen.

Laat je ons weten of het lukt?

Friesian, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Niels
bedankt voor jullie reacties ben idd naar de winkel teruggegaan en het bleek dat mn toetsen geblokkeerd waren. dat krijg je als je oud wordt. maar gelukkig doet hij het nu weer en voor het geval er nog iemand z'n vraag heft weten jullie het ook.
bedankt
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rosetta,

Slim dat je naar de telefoonwinkel gegaan bent 😃 Heel fijn dat ze het voor je opgelost hebben. Dat scheelt toch weer een hoop!

Geniet van je dag nog!

Groetjes,
Jihane

Reageer