.

Beantwoord

Waarom pas mijn simkaart niet in een Nokia 3109c?

  • 5 November 2018
  • 2 reacties
  • 567 Bekeken

Hi,
Ik probeer de simkaart die ik van jullie heb gehad in een oude nokia 3109c te plaatsen. Echter deze past niet, kan dat kloppen? En zo ja, wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Kevin 6 November 2018, 10:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hai @petervancatz.

In die telefoon zou de standaard simkaart (mini sim) in moeten passen. Ik zou eens naar de HEMA gaan en daar voor 1 euro een prepaid HEMA sim kopen. Net als bij Simyo is dit een 3 in 1 standaard, micro, nano de standaard grootte gebruiken en dan weet je of het dan wel lukt zonder dat je een aantal dagen moet wachten op levering om hetzelfde te proberen.

Een vervangende simkaart kost €5,- meer informatie vindt je HIER lees ook even het blog.

We horen graag of het lukt met een andere simkaart.

Groetjes
Friesian.
Reputatie 5
Badge +4
Goedemorgen Peter,

Welkom op het Simyo Forum!

Dankjewel voor de tips Friesian!
Je Simyo simkaart zou gewoon moeten passen in de Nokia 3109c. Voor dit toestel heb je de grootste versie van de 3 in 1 simkaart nodig. Mocht je nou twijfelen of je het plaatsen van de simkaart goed doet, kun je hier een handleiding vinden van deze telefoon. Op pagina 8 staat beschreven hoe je de simkaart in het toestel kunt plaatsen.

Ik zie dat je deze simkaart net hebt dus hopelijk heb je de volledige simkaart nog en kun je het grootste formaat gewoon plaatsen. Als je een te klein formaat hebt uitgedrukt dan kun je proberen de simkaart weer te vergroten met het restant van het pasje waarin de simkaart kwam. Zo niet dan kun je zoals Friesian al aangaf een nieuwe simkaart bestellen. Ook kun je in een telefoonwinkel een simkaart adapter kopen. Dit is een stukje plastic wat een kleine simkaart kan vergroten tot het juiste formaat.

Heel veel succes! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Groetjes,

Kevin

Reageer