.

Beantwoord

Waarom ontvang ik geen bericht van de reparatieservice?

  • 13 March 2014
  • 14 reacties
  • 4040 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo,

Ik heb mijn telefoon maandag 10 Maart opgestuurd naar de reparatieservice van Hi/KPN met het reparatieformulier: http://www.hi.nl/klantenservice/toestel-simkaart/reparatieaanvraagformulier.htm.

Via http://teleplan.e-repair.nl/ kan ik zien dat ik zelf een ordernummer heb aangevraagd voor de reparatie, maar niet dat ze mijn telefoon inmiddels ontvangen hebben. Ik heb ook geen bericht van ontvangst gehad. Wel kan ik met Track&trace zien dat PostNL het pakket heeft afgeleverd.

Hoe weet ik nu of ze mijn telefoon in goede orde ontvangen hebben en gaan repareren?
icon

Beste antwoord door Dries 14 March 2014, 11:59

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Kas,

Ik heb je vandaag hierover opgebeld. Wij hebben contact gehad met Teleplan. Zij geven aan dat jouw telefoon nog niet binnen is. Die kan dus elk moment binnenkomen 🙂 Ik wil je vragen voor wat geduld. Als je eind volgende week nog niets heb gehoord, neem dan nog even contact met ons op.
Badge
Hoi Dries,

Ik heb nog steeds geen bericht gehad van Teleplan en zie ook op http://teleplan.e-repair.nl/ geen voortgang.
Zou je nog eens contact op kunnen nemen met Teleplan om mijn telefoon te traceren? Ik krijg nu namelijk het idee dat die verdwenen is.
Badge +6
Hoi Kas,

Ik ben het voor je aan het checken, ik laat het je weten als ik meer weet!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Kas,

Ik heb bericht van Teleplan. Zij geven aan dat je pakket niet is afgeleverd bij Teleplan 😞 Ik begrijp dat dit een heel vervelende situatie is, maar het lijkt er dus op dat het pakket zoek is. Wat je het beste kunt doen is contact opnemen PostNL. Zij kunnen hopelijk achterhalen wat er met het pakket is gebeurd.

Laat je ons weten wat PostNL aangeeft?
Badge
PostNL en/of Teleplan zijn mijn pakket kwijtgeraakt en nu word ik daarvan de dupe. Zoals verwacht word ik van het kastje naar de muur gestuurd en neemt niemand verantwoordelijkheid. Hier het antwoord van PostNL:

Geachte heer Kerver,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt mij dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik begrijp dat dit heel vervelend is. Mijn excuses hiervoor.

Wij hebben met de geadresseerde de afspraak dat zij een onderzoek kunnen aanvragen. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van het bedrijf en mogelijke vervolgacties af te stemmen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u naar aanleiding van mijn reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.

Met vriendelijke groet,

Willeke van Lierop
PostNL Pakketten Klantenservice Consumenten
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Kas,

Het is uiteraard niet de bedoeling om jou het idee te geven dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Wij hebben contact met Teleplan gehad en zij geven aan dat zij een onderzoek zijn gestart om jouw pakket te achterhalen. We doen dus wel ons best om dit voor je op te lossen 🙂

Inmiddels heb ik me aardig vastgebeten in je situatie, dus als je wil zou je mij ook een privébericht kunnen sturen. Je kunt mij dan persoonlijk benaderen voor vragen of opmerkingen.
Badge
Dag Dries,

Wat is nu de status van het onderzoek?
Reputatie 2
Badge +6
Dag Dries,

Wat is nu de status van het onderzoek?


Hoi Kas,

Ik heb gister voor je gevraagd hoe het ervoor staat. Teleplan geeft aan dat ze het verzendbewijs van je hebben ontvangen. Er loopt op dit moment een grote zoekactie. Helaas is er nog niet meer bekend.

Ik blijf het voor je checken en houd je op de hoogte. Je kunt mij ook altijd een persoonlijk bericht sturen hé 🙂
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Kas,

Goed nieuws! Je telefoon is terecht en ligt nu bij HTC voor reparatie 🙂 De verwachting is dat het toestel na een positieve eindtest morgen op transport gaat naar Teleplan. Zodra je telefoon bij Teleplan binnen is, wordt die weer teruggestuurd naar jou 🙂 Met een beetje geluk heb je je telefoon dan weer terug voor het weekend!

Ik wil je graag nog excuses aanbieden over de gang van zaken. Het is allemaal een beetje rommelig verlopen 😮 Een wijze les voor ons.

Zou je ons willen laten weten wanneer je je telefoon binnen hebt en natuurlijk of die goed gemaakt is 😉?
Badge
Dag Dries,

Dat is supergoed nieuws! Daar ben ik heel blij mee! Bedankt voor de coordinatie!

Kan je achterhalen wat er mis was gegaan? Ik ben daar wel benieuwd naar.

Zodra ik mijn telefoon ontvangen heb zal ik dat hier nog laten weten.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Kas,

Heel mooi nieuws inderdaad 🙂 Ik heb nog om een terugkoppeling gevraagd bij Teleplan. Zodra ik iets hoor, geef ik je dat door. Jij laat het ons weten als je je telefoon weer hebt toch? 🙂
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Kas,

Jouw telefoon, de HTC Desire 500, staat niet op de lijst van Teleplan en is apart gehouden, niet ingeboekt en opzij gelegd. Door je oproep op ons forum zijn ze een interne zoekactie gestart naar je pakket. Hij lag apart i.v.m. onbekend toestel. Daarna is je telefoon doorgestuurd naar HTC voor reparatie :)

Heb je je telefoon inmiddels alweer mogen ontvangen van Teleplan?
Badge
Ik heb mijn telefoon weer terug! En het scherm werkt weer! Erg blij mee!

Het blijft natuurlijk slordig van Simyo/teleplan dat ze mijn telefoon 'kwijtraakten', maar het is wel goed opgelost.
Reputatie 2
Badge +6
Hey Kas,

Erg fijn om te lezen dat je je telefoon weer terug hebt en dat hij het weer goed doet! 🙂 De gang van zaken had inderdaad wel beter gekund, daarvoor bied ik je graag onze excuses aan. Gelukkig is het uiteindelijk helemaal weer goed gekomen :)

Voor vragen of opmerkingen weet je ons te vinden!

Reageer