Skip to main content
ik heb al een simyokaart in mijn oude telefoon, maar heb nu een nieuwe nokia asha210 en wil hiermee op wifi, maar nu zegt hij tijdens het verbinden steeds: bewerking vereist simkaart onder batterij.



kunnen jullie me helpen?
Voor wifi heb je geen simkaart nodig want die verbinding gaat niet via de provider, in dit geval Simyo.

De melding duidt erop dat je telefoon toch niet via wifi wilt verbinden want hij vraagt specifiek om je sim.
Dus......heb je nu een simkaart in het toestel gestopt? Blijkbaar is dat vereist.
de simkaart zat al in de telefoon.....gewoon op internet lukt wel, krijg ik deze reactie niet.....
Ik lees dat deze telefoon geen 3g ondersteund maar wel 2.5 (gprs / edge). Dus wifi is wel noodzakelijk als je een beetje rap wilt internetten. Vraag ik me nog steeds af wat je sim met wifi te maken heeft.



Kun je misschien een screenshot maken zodra je deze melding krijgt?
Sim staat inderdaad los van de wifi. Vreemd probleem.

Kan het zijn dat je wifi niet juist is ingesteld op je telefoon?
Hoi ilovesimyo,



Wat een apart geval zeg! Een Simyo simkaart hoort, zoals de heren hierboven aangeven, niets te maken hebben met wifi op je telefoon. Eerlijk gezegd vrees ik dat het in dit geval verstandig is als je contact opneemt met de helpdesk van Nokia/Microsoft. Die kunnen je als het goed is meer vertellen over deze foutmelding.



Ik zou het wel heel fijn vinden als je ons op de hoogte kunnen houden van de oplossing 🙂. Wie weet kunnen we hier de volgende keer wél iemand mee helpen!



Groetjes, Tiury



Bedankt voor jullie reacties, Raytje en de leon!
Ben ook zeer benieuwd naar de oplossing.

Reageer