.

Beantwoord

Waarom is er geen korting verrekend bij bestellen nieuw toestel?

  • 23 May 2015
  • 4 reacties
  • 258 Bekeken

  • Beginner
  • 4 reacties
Ik ben al jaren klant van Simyo en heb een nieuw toestel besteld in de Simyo shop.
Hier is echter de klantkorting niet berekend.
Hoe kan ik alsnog aanspraak maken op deze korting?
icon

Beste antwoord door Tiury 27 May 2015, 13:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Kan het zijn dat je telefoon had besteld vlak voor de laatste factuur was aangemaakt? Als dat zo is dan vermoed ik dat die korting met je volgende factuur verrekend zal worden. Als er toch een foutje is gemaakt zal Simyo dit corrigeren na het Pinksterweekend.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ed., welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat leuk om te horen dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht bij Simyo. Het is wel jammer dat we niet de korting hebben meegenomen voordat je de telefoon afrekende. Ik zou graag voor je uit hoe dit komt, echter hier heb ik wel het ordernummer voor nodig. Dit nummer ziet er als volgt uit: SY-O(7 cijfers). Ik hoor het van je!

Groetjes, Tiury

@Raytje; FYI: Omdat we een Sim only provider zijn, bieden we de telefoons los aan en verrekenen we de korting meteen bij de aankoop. Hier komen geen Simyo facturen aan te pas 🙂.
@Tiury,

Ik ging er vanuit, mede door wat jij als FYI geeft, dat het om een andere, misschien persoonlijke, korting ging. Ging er ook vanuit dat de getoonde bedragen (voor Simyo klanten) de te betalen bedragen zijn zoals jij dus eigenlijk zelf al aangeeft.
Reputatie 6
Badge +10
Oh oké op die manier, Raytje 🙂. Maar nu begrijp je in elk geval hoe de toestel korting wordt berekend.

Reageer