.

Beantwoord

Waarom heb ik geen track & trace code ontvangen?

  • 21 October 2014
  • 12 reacties
  • 3617 Bekeken

Volgens mij kan simyo de belofte dat je een besteld product kunt volgen niet waarmaken.
icon

Beste antwoord door Tiury 22 October 2014, 16:55

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Verklaar je nader chagrijn.
Doet je kommatoets het niet?
Verklar me nader?
Ik heb bij simyo een telefoon gekochten de bezorging is niet te volgen ondanks telefoontjes en mails.
Kan best zijn dat de vervoerder in gebreke blijft,maar simyo maakt de beloftes en beloftes maken schuld.
Verklar=verklaar sorry.
Reputatie 4
Badge +8
Is de telefoon al lang onderweg? Ik bedoel een week of zo.
Want dan is je ongerustheid terecht.
De telefoon komt wel,het volgen is het probleem.
De bestel status.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi chagrijn, welkom op het Simyo forum 🙂

Zoals je zelf aangeeft, krijg je die code van het postbedrijf. De reden dat je die niet krijgt of hebt gekregen is voor ons heel slecht te achterhalen. Ik begrijp dat het vervelend is als je er op rekent, dus ik kijk graag voor je of ik nog iets voor je kan betekenen 🙂 Zou je me via een privéberichtje het ordernummer willen sturen? Dan zal ik contact opnemen met PostNL hierover.

Ik hoor het van je!
Pakketje is binnen.
Misshien geen "reclame" maken met track and trace? schept verwachtingen.
Mijn dank.
Volgens mij kan simyo de belofte dat je een besteld product kunt volgen niet waarmaken.

Voor de duidelijkheid in dit geval was de bezorgen niet PostNL.
Badge
Volgens mij kan simyo de belofte dat je een besteld product kunt volgen niet waarmaken.

Voor de duidelijkheid in dit geval was de bezorgen niet PostNL.


UPS en DPD zijn ook altijd keurig te achterhalen met een track en trace code.
Net als Post NL.
In mijn geval was het DPD .
Mijn dank aan de reageerders.
Reputatie 6
Badge +10
Pakketje is binnen.
Misshien geen "reclame" maken met track and trace? schept verwachtingen.
Mijn dank.


Hoi chagrijn,

Het is zelden dat een klant geen T&T code krijgt en er moet in jouw geval dus overduidelijk iets aan de hand zijn geweest 🙂 Simyo probeert hier absoluut geen valse verwachting mee te scheppen, want normaal ontvang je de code de avond van je bestelling al.

Ik ben blij om te horen dat je de telefoon alsnog hebt ontvangen. Heb je er al plezier van? 🙂

Reageer