.

Beantwoord

Waar kan ik mijn oude telefoon het beste inruilen?

  • 5 December 2016
  • 6 reacties
  • 524 Bekeken

Badge
zo'n twee jaar geleden kocht ik de toen nieuwe Huawei P6. recensies waren lovend, de praktijk pakte anders uit.
ik vind het een rot-toestel: hij staat spontaan uit of op tilt, raakt oververhit, de kast krijg je niet open zonder je nagels te breken, de camera fotogradeert de kleuren niet goed en vooral: als je een update of nieuwe app wilt installeren krijg je standard de meding dat het geheugen vol is... terwijl het helemaal niet vol is! en bij het typen en deleten van een woord springt de text ineens op maximale grootte en dis kan je alleen terugzetten door het toestel uit en weer aan te zetten.
ik heb er nu echt genoeg van en wil een andere kopen, liefst met inruilen van mijn oude toestel.
vragen: welke telefoon is nu echt een aanrader
waar kan ik de oude huawei P6 inruilen?
icon

Beste antwoord door PaulH 5 December 2016, 19:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Heey Felivosje,

ik heb even gekeken maar had al gedacht dat het niet zo mooi zou uitpakken.

Ik heb eens rondgekeken op internet en zie dat de hoogste prijs ongeveer 30 euro is wat erg weinig is voor een toestel van 350 euro nieuw. Daarom zou ik aanraden om als je het toch wilt verkopen bij een lokale winkel te doen en kijken wat die ervoor vragen. Of als je het aan iemand dichtbij kan geven/verkopen is dat de beste optie.

Daarbij kan ik niet echt een telefoon aanraden omdat ik niet weet in welke prijscategorie je zit en welke specs voor jou van belang zijn.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi felivosje,

Wat jammer dat het toestel toch wat minder was dan je had gedacht. Na al die issues die jij er mee ervaart, snap ik heel goed dat je uit gaat kijken naar een ander toestel.

PaulH is supergoed bezig en heeft al wat onderzoek voor je gedaan. De prijs van € 30,- is erg laag, dus je kan het beste even langs wat tweedehands winkeltjes gaan om te kijken of zij meer kunnen bieden. Helaas zal het geen jackpot worden :(

Laat je het ons weten wat de beste optie is gebleken?

PaulH bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
uiteindelijk.....ligt die Huawei op zolder en gebruik in een Wiko Pulp.tot alle tevredenheid, behalve dat ik daar dan weer geen muziek op kan luisteren zonder oortje in, en dus ook mijn zeer geliefde intro van Disco Inferno niet als ringtone kan gebruiken. Ook raar.
Badge +7
Hoi felivosje,

Ooh dat is wel jammer zeg! Is er echt geen mogelijkheid om Disco Inferno op de telefoon te zetten en als ringtone te gebruiken?

Of heb je inmiddels al een andere alternatief gevonden? Dat zou ook mooi zijn.

Groetjes,
Samantha
Geheel toevallig heb ik vandaag 2 van m'n oude toestellen verkocht bij CEX, van https://nl.webuy.com/. Ik liep daar vanmiddag binnen met 2 toestellen om eens te informeren wat zij boden en was toch behoorlijk verbaasd. Waar ik online bij diverse site's tussen de 80 en 105 euro krijg voor beide toestellen kreeg ik bij hun 202 euro.. Je raad het al, verkocht. Gaat wel op vertoon van legitimatie maar who cares, dat is ter preventie van de handel in gestolen mobieltjes.

Jouw P6 kan bij hun tussen de 38 en 56 euro opleveren. Hangt af van de staat en of je de doos nog hebt. Nieuwstaat levert het meeste op.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Wat leuk dat je meer kreeg dan je verwachtte! En dat je hebt nagevraagd hoeveel Felivosje kan krijgen voor die twee toestellen. Lief van je :8

Felivosje, klinkt dit als een redelijk idee?

Groetjes,
Jihane

Reageer