Skip to main content
antwoord

Waar is het halfjaarlijkse overzicht gebleven van de "Vijf Beste Betaalbare Smartphones"??

• June 30, 2025
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Geacht Forum,

Tot voorkort gaf Simyo elk half jaar (in december en in juni) een overzicht van de "Vijf Beste Betaalbare Smartphones".

Maar, ik kan dit Item nergens meer vinden.

Is Simyo hiermee gestopt of komt er nog een nieuw overzicht van de "Vijf Beste Betaalbare Smartphones"?

Ik verneem het graag.

Vrede en alle goeds,

Coenraad.

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Coenraad JH,

Bedankt voor je bericht! Ik heb even voor je gezocht en de blog gevonden. Je kunt hem hier teruglezen: De 5 beste goedkope smartphones van dit moment.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!

Groet,
Seren

5 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • June 30, 2025

Hi ​@Coenraad JH,

Bedankt voor je bericht! Ik heb even voor je gezocht en de blog gevonden. Je kunt hem hier teruglezen: De 5 beste goedkope smartphones van dit moment.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!

Groet,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • June 30, 2025

Beste Seren,

Wat fijn dat je de site hebt gevonden.

Bedankt!!

Vrede en alle goeds,

Coenraad.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 1, 2025

Beste Seren,

Wat fijn dat je de site hebt gevonden.

Bedankt!!

Vrede en alle goeds,

Coenraad.

Graag gedaan en het zelfde voor jou Coenraad. 😊

Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active
  • July 1, 2025

@Seren Ik heb verschillende links aangeklikt bij de smartphones tot 300,- euro, die leiden nergens toe. (Oeps enz.) Als ik kijk bij smartphones tot 500,- euro staan er toestellen bij die Simyo ook niet meer aan biedt, bijv. de OnePlus Nord 4.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 1, 2025

@Seren Ik heb verschillende links aangeklikt bij de smartphones tot 300,- euro, die leiden nergens toe. (Oeps enz.) Als ik kijk bij smartphones tot 500,- euro staan er toestellen bij die Simyo ook niet meer aan biedt, bijv. de OnePlus Nord 4.

Hi ​@Summer2,

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb dit gelijk doorgezet naar de juiste afdeling, de links zullen op korte termijn worden aangepast. :)