.

Beantwoord

Vervangende telefoon met mijn Simkaart ontgrendelen. Vraagt om wachtwoord?

  • 18 September 2014
  • 1 reactie
  • 2138 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb mijn simkaart in een vervangende telefoon gezet (eigen telefoon weg voor reparatie) en nu wil ik die ontgrendelen. Mijn simkaart erin gedaan. Er wordt een pincode gevraagd en vervolgens een wachtwoord. Nu weet ik het wachtwoord niet en als ik onder bij 'wachtwoord vergeten' mijn email gegevens wil opgeven om een nieuw wachtwoord toegestuurd te krijgen, dan herkent hij mijn email gegevens niet.

Hoe kom ik aan een wachtwoord om de telefoon te ontgrendelen?
icon

Beste antwoord door Kim 19 September 2014, 15:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi DvD, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Overige telefoons' om het overzicht te bewaren op het forum.

Ik denk dat het een Android telefoon is waar je nu je simkaart in hebt zitten, klopt dat?
In dat geval denk ik dat er een Google account aan de telefoon is gekoppeld, waarmee het wachtwoord kan worden gereset.

Is de telefoon toevallig van iemand anders geweest wiens Gmail account eraan gekoppeld kan zijn? Zo ja, dan zou ik met diegene even proberen het wachtwoord te resetten :)

Anders zit er niet veel anders op dan je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen/een harde reset te doen, denk ik zo op Google afgaand.

Ik hoor het graag van je of je hier wat aan hebt, of dat het misschien toch geen Android telefoon is 😉

Reageer