Skip to main content
antwoord

Toestel geeft melding: onjuiste kaart

  • November 25, 2013
  • 2 reacties
  • 2669 Bekeken

vandaag overgezet naar een prepaid ab,simkaart geactiveerd,  is gelukt met nummer behoud.  Maar telefoon geeft aan onjuiste kaart?  Wie kan mij helpen

Beste antwoord door Natascha

vandaag overgezet naar een prepaid ab,simkaart geactiveerd,  is gelukt met nummer behoud.  Maar telefoon geeft aan onjuiste kaart?  Wie kan mij helpen

Hoi Eric van Ewijk,

Welkom op het forum!
Dan ben je eindelijk klant bij Simyo en dan kan je geen gebruik maken van je simkaart. Ik heb het vermoeden dat je toestel niet simlock vrij is. Heb je toestel gekocht in combinatie met een abonnement of prepaid simkaart? Wanneer je toestel ouder dan een jaar is dan dien je contact op te nemen de met leverancier van je toestel en hun te vragen voor de unlockcode van je toestel. Met die code kan je dan je toestel simlock vrij maken.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.

2 reacties

RicoK
  • Oud-forum expert
  • November 25, 2013
Misschien een wat vreemde reactie, maar wat voor een kaart heb je in wat voor een toestel gestopt?
Andere vraag, was je toestel waar je de Simyo sim instopt wel simlockvrij?

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • November 26, 2013
vandaag overgezet naar een prepaid ab,simkaart geactiveerd,  is gelukt met nummer behoud.  Maar telefoon geeft aan onjuiste kaart?  Wie kan mij helpen

Hoi Eric van Ewijk,

Welkom op het forum!
Dan ben je eindelijk klant bij Simyo en dan kan je geen gebruik maken van je simkaart. Ik heb het vermoeden dat je toestel niet simlock vrij is. Heb je toestel gekocht in combinatie met een abonnement of prepaid simkaart? Wanneer je toestel ouder dan een jaar is dan dien je contact op te nemen de met leverancier van je toestel en hun te vragen voor de unlockcode van je toestel. Met die code kan je dan je toestel simlock vrij maken.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.