Skip to main content
Wanneer kun je de APP van Simyo op je Windows Phone gebruiken ?



Dick de Deugd.
De app voor Windows Phone kun je gebruiken mits je een Sim Only abonnement hebt.



Voor pre paid gebruikers is de app niet bruikbaar.



Uit het topic van u over gps gebruik maak ik op dat u Pre Paid klant bent. U kunt er dus geen gebruik van maken.
Vreemd eigenlijk ben toch ook klant bij Simyo. Wie weet komt hij een keer.

Dick
Hoi Dick de Deugd,



Ik zie dat je al een antwoord van Raytje hebt gekregen. Er is een Windows Phone App maar deze is alleen beschikbaar voor Sim Only.

Voor zover bekend komt hier voorlopig geen verandering in. 😞
Jammer, het kan zijn dat op die rede Windows Phone bezitters een andere provider kiezen. Omdat meer mensen een Windows Phone aanschaffen zou Simyo hier op in moeten spelen !



Dick
Hoi Dick de Deugd,



Dit zien de ontwikkelaars van de huidige app helaas anders en dit is terug te zien in de cijfers. Helaas heeft Windows Phone niet een heel groot aandeel in de smartphonemarkt en het deel daarvan dat Prepaid gebruikt nog kleiner. Ik heb wel vaker gehoord dat het maken van een snelkoppeling van de Webpagina van Mijn Simyo ook erg handig is. Misschien is dat een idee?



Groetjes, Tiury
Er zijn trouwens maar weinig Nederlandse providers met een bijgewerkte app voor Windows Phone. Denk dus dat het helemaal tegenvalt voor Pre Paid helaas.
Wat de banken betreft die zijn een stapje verder die Apps kun je wel gebruiken.
Daar heb je helemaal gelijk in Dick de Deugd. Banken hoeven alleen niet een specifieke app voor maar een enkel product te maken. Daar zit 't verschil 'm in dit geval in 🙂.



Groetjes, Tiury
Het probleem is best simpel te verklaren. Bedrijven durven niet zo te investeren in het maken van Apps voor dit platform omdat er te weinig gebruikers zijn. Maar zonder die apps zullen consumenten ook nooit de stap wagen, vooral de kritische en veeleisende consument.



Ik heb die stap wel gewaagd en 95% van de apps die ik gebruikte bij Android is er ook voor Windows Phone. De enige die ik mis zijn eigenlijk de apps van Ziggo en Fox Sports go.
Hoi Raytje,



Dat is inderdaad een vrij plausibele verklaring.:$



Ik begreep ook dat het goedkeuren van een update of app voor het Windows platform in het algemeen veel moeizamer verloopt.

Dat kan ook een reden zijn voor ontwikkelaars. Dat de moeite niet opweegt tegen het rendement wat je er uit haalt voor je gebruikers.

Zeker in vergelijking met andere besturingssystemen.;)
Ik begreep ook dat het goedkeuren van een update of app voor het Windows platform in het algemeen veel moeizamer verloopt.




Zelf betwijfel ik dat, aangezien je best veel rommel tegenkomt, waarbij ik me afvraag tot in hoeverre de gebruiker is beschermt.



En je komt ze wel tegen hoor de bekende apps. Echter hebben sommige wat beperkingen tegenover die van Android of iOS. Neem bijvoorbeeld die van Simyo. Alleen geschikt voor Sim Only en beperkt tot het bekijken van de huidige stand.
Hoi Raytje,



Goed punt.



Dat komt omdat er ooit een poging gedaan is om de App ook voor Windows Phone te ontwikkelen. Helaas is het daarbij gebleven.



De versie die nu beschikbaar is voor Sim Only is versie 1. Daardoor lijkt het wat beperkt t.o.v. Android of iOS.
Hi Sind December 2015 een lumia 640 xl aangeschaft en naar de app gezocht en geinstalleerd, echter wat heb je aan deze app als je alleen maar kan zien wat je tot nu toe hebt verbruikt? en meer niet.

Alle andere info in de android app is vele malen uitgebreider!!!!

in mijn ogen is de windows app nutteloos want wat kost het tegenwoordeig om een app te maken voor alle platformen.

De programeer inspanning is net zo groot.
App is vervallen en windows phone wordt niet meer door SImyo ondersteund!

Reageer