.

Beantwoord

Simlock melding na het plaatsen van de simkaart van Simyo

  • 17 July 2013
  • 2 reacties
  • 9609 Bekeken

Goedenavond,
ik heb de simkaart geplaatst in de telefoon, nadat ik heb geactiveerd heb, en de pin code ingetoetst
komt er in beeld te staan "vaste operator " met links onder in beeld NCK en rechts onder in beeld SOS.
Als ik op NCK druk moet ik een wachtwoord invoeren?? en druk ik op sos belt hij 112?
hebt u enig idee wat dit is en of het te verhelpen is??

met vriendelijke groet
mama van 3 meiden.
icon

Beste antwoord door Natascha 18 July 2013, 15:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kunt u iets meer vertellen over het toestel en heeft u dat samen met een abbonement of pre-paid pakket gekocht? Hoe lang geleden was dat?

Dit doet mij een beetje denken aan een simlock. Een simlock zorgt ervoor dat alleen een bijbehorende simkaart gebruikt kan worden in het toestel. De provider van deze bijbehorende simkaart dient deze simlock na één jaar kosteloos te verwijderen als u daarom vraagt.
Badge +6
Goedenavond,
ik heb de simkaart geplaatst in de telefoon, nadat ik heb geactiveerd heb, en de pin code ingetoetst
komt er in beeld te staan "vaste operator " met links onder in beeld NCK en rechts onder in beeld SOS.
Als ik op NCK druk moet ik een wachtwoord invoeren?? en druk ik op sos belt hij 112?
hebt u enig idee wat dit is en of het te verhelpen is??

met vriendelijke groet
mama van 3 meiden.


Hoi Mamma van 3 meiden,

Welkom op het forum!
Ik heb het vermoeden dat je toestel een simlock heeft. Heb je dit toestel gekocht in combinatie met een abonnement of met een prepaid simkaart?

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer