.

Beantwoord

Nieuw toestel

  • 17 June 2013
  • 4 reacties
  • 8893 Bekeken

Badge +2
Hallo,

Dit weekend heeft mijn telefoon het begegeven en moet ik dus een nieuwe telefoon kopen. Kan ik zonder problemen een los toestel kopen en weer verder bellen. Ik heb nu een BB en wil eigenlijk geen BB meer. Hoe werkt het verder met de bundel? Kan deze gewoon doorlopen of werkt hij niet als ik een android toestel koop.

Gr.

Mike
icon

Beste antwoord door Natascha 18 June 2013, 10:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De BB bundel is duurder omdat er een extra dienst van RIM bij zit. Verder geloof ik niet dat hij niet anders is.
Je kan gewoon een simlock vrij toestel kopen en dat gebruiken, maar ik zou je data bundel aanpassen als je geen blackberry koopt.

Let wel op de grote van de simkaart die er in past...
Badge +6
Hallo,

Dit weekend heeft mijn telefoon het begegeven en moet ik dus een nieuwe telefoon kopen. Kan ik zonder problemen een los toestel kopen en weer verder bellen. Ik heb nu een BB en wil eigenlijk geen BB meer. Hoe werkt het verder met de bundel? Kan deze gewoon doorlopen of werkt hij niet als ik een android toestel koop.

Gr.

Mike


Hoi MichaelS,

Ik zie in het systeem dat je bel en internetbundel hebt gewijzigd per 1 juli. Het is zonde te betalen voor een bundel wanneer er geen gebruik van maakt.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +9
Nou zijn de luitjes hier alleen nog wel even benieuwd WELK nieuw toestel  MichaelS zichzelf aangeschaft heeft. :p
Badge +6
Nou zijn de luitjes hier alleen nog wel even benieuwd WELK nieuw toestel  MichaelS zichzelf aangeschaft heeft. :p


Een toestel met Anroid maar ja welke is dat precies. 🙂

Reageer