.

Beantwoord

Na update windowsphone staat beltoon uitgeschakeld en word op pukcode2 gevraagd. Hoe komt dat?

  • 27 June 2015
  • 4 reacties
  • 727 Bekeken

Badge
Na een windows update op mijn lumia 530 bleek de beltone uit te staan.
ik wilde hem activeren en het toestel vroeg op mijn simpincode.
die gaf ik, probeerde ook mijn eigen pincode en uiteindelijk vroeg hij om de puckcode.
toestel werkt maar oproepen geven geen beltoon.
toegestane nummers staan uitgeschakeld
dit veranderen vraagt hij om pukcode2
0000 laat het ok knopje niet oplichten en werkt dus niet.
pukcode ingevoerd, op ok gedrukt
moet dan nieuwe simpincode2 invoeren (geen idee wat dit is)
doe dus de pincode van de simcard.
geeft dan onjuiste pukcode2 aan.
heb nu nog 8 mogelijkheden

wat nu, en wat is hier aan de hand, moet naar mijn werk en niemand kan mij hoorbaar bellen
icon

Beste antwoord door Ray 27 June 2015, 11:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoewel dit geen Simyo aangelegenheid is ga ik je toch proberen te helpen?

Je kunt proberen je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet geen back-up te maken maar als ik me niet vergis vraagt het toestel dat ook als je het terug zetten wilt doen.

Werkt dit niet stel je vraag dan eens op https://www.facebook.com/MicrosoftLumiaNederland?fref=ts of op http://answers.microsoft.com/nl-nl

Geef daar wel duidelijk aan dat je je toestel lost heb gekocht en dus niet afhankelijk bent van je provider voor updates. Anders sturen ze je weer terug.
Badge
@Raytje
bedankt voor je reactie. ben er nu achter dat het hebben van geen beltoon lag aan het feit dat het volume daarvan na de update op nul stond, en trillend stond bij mij standaard uit.
maar dat met die pin en pukcodes is wel verwarrend wanneer men over puk2 en simpincode2 praat.
zal eens zien op die Microsoft site want ik doe niet aan facebook 😉
Top dat je het probleem zelf heb gevonden wat geluid betreft. Wel apart dat de update je volume heeft uitgeschakeld.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi bijna_perfect, leuk om je weer terug te zien op het SImyo forum 🙂.

Zo te zien heb je onze Windows expert; Raytje al getroffen. Laat je ons weten of zijn tips je hebben geholpen en/of Windows misschien een goede tip heeft gehad voor je waardoor je PUK2 probleem is opgelost?

Alvast bedankt!

Groetjes, Tiury

Reageer