.

Beantwoord

Klacht levering telefoon

  • 3 January 2014
  • 1 reactie
  • 384 Bekeken

Hallo,

Ik heb een telefoon besteld in jullie telefoonshop. Daarbij gaf ik aan dat deze 2 januari kan worden geleverd.
Tot mijn verrassing zie ik vandaag in de tracking van DPD dat deze op 31 december is geprobeerd te bezorgen.
Volgens hun klantenservice kon mijn adres niet gevonden worden, ondanks dat deze correct is.
Echter, als ik vraag om levering op 2 januari, lever dan ook op 2 januari en in ieder geval niet eerder. Het stoort me mateloos dat het in het algemeen regelmatig via internetbestellingen voorkomt dat er wordt geleverd op een andere datum, maar ondertussen word je wel verplicht al te betalen voor het nog niet geleverde in het orderprotocol.
Nu ben ik alweer een half uur bezig om eea te herstellen via oa DPD en nu maar hopen dat ik 6 januari via de buren wel de telefoon ontvang.
Ik zou het redelijk vinden van simyo om mijn abbo-kosten te retourneren voor de periode 28-12 (datum activering, want anders kan ik niet op dat nummer een telefoon bestellen) tot en met 5-1 (periode dat ik geen gebruik kan maken van het abonnement).

Vriendelijke groeten,
NieVer
icon

Beste antwoord door Natascha 10 January 2014, 16:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hallo,

Ik heb een telefoon besteld in jullie telefoonshop. Daarbij gaf ik aan dat deze 2 januari kan worden geleverd.
Tot mijn verrassing zie ik vandaag in de tracking van DPD dat deze op 31 december is geprobeerd te bezorgen.
Volgens hun klantenservice kon mijn adres niet gevonden worden, ondanks dat deze correct is.
Echter, als ik vraag om levering op 2 januari, lever dan ook op 2 januari en in ieder geval niet eerder. Het stoort me mateloos dat het in het algemeen regelmatig via internetbestellingen voorkomt dat er wordt geleverd op een andere datum, maar ondertussen word je wel verplicht al te betalen voor het nog niet geleverde in het orderprotocol.
Nu ben ik alweer een half uur bezig om eea te herstellen via oa DPD en nu maar hopen dat ik 6 januari via de buren wel de telefoon ontvang.
Ik zou het redelijk vinden van simyo om mijn abbo-kosten te retourneren voor de periode 28-12 (datum activering, want anders kan ik niet op dat nummer een telefoon bestellen) tot en met 5-1 (periode dat ik geen gebruik kan maken van het abonnement).

Vriendelijke groeten,
NieVer


Hoi NieVer,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht gestuurd. Zou je hier op willen reageren?

Reageer