.

Beantwoord

Is de update 8.10.14219.341 Denim al beschikbaar voor de Nokia Lumia 620?

  • 29 December 2014
  • 19 reacties
  • 1281 Bekeken

Badge
Goedendag,

Ik heb met mijn Lumia 620 de update 8.10.14219.341 Denim ontvangen. Na uitvoeren blijven de tandwielen eindeloos in beeld en is herstel nodig met recover software. Na herstel is de update direct weer beschikbaar en ben je dus terug bij af. Als eerste heb ik de vraag gesteld op de Microsoft community. Daaruit begrijp ik dat deze update voor mij nog niet beschikbaar is voor mijn telefoon. Ik vermoed dus dat deze update niet voor mijn telefoon bestemd is.

Nu is het mijn vraag of deze update is vrijgegeven door Symyo voor mijn telefoon?

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Vast bedankt.
Groeten,
Joost
icon

Beste antwoord door koorelle 29 December 2014, 19:06

Bekijk originele reactie

19 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Simyo heeft geen bemoeienis met updates van Microsoft. Kan dus ook geen blokkade op je toestel zetten.
Ik zou nog maar eens googlen op jouw probleem.
Misschien is er op het wereldwijde web nog wel iemand met zo'n zelfde probleem.
En is er een oplossing voor, dat zou nog mooier zijn.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi jjjjj, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Windows Phone'. Zo kunnen andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag je topic sneller vinden :)

Zoals koorelle al heeft aangegeven hebben wij geen invloed op updates. Je zou inderdaad kunnen kijken of er iemand anders is met hetzelfde probleem. Ik heb ook even voor je gezocht op het internet, maar ik kom zo niet dezelfde situatie tegen.

Is het een idee om aan Nokia bijvoorbeeld via hun website je vraag te stellen? Misschien weten zij hier mee over :o

@koorelle; dankjewel voor je reactie!
Badge
Bedankt voor de info.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jjjjj,

Graag gedaan 🙂 Laat je ons wel weten of je een duidelijk antwoord hebt gekregen van Nokia? Ik ben er zelf heel benieuwd naar.

Alvast bedankt!
Ik zat even door de Windows Phone topics te bladeren en kwam deze tegen.

Voor jouw telefoon is deze update wel degelijk beschikbaar.

Hieronder de verwijzing naar de microsoft site.

Is wel engelstalig.

http://www.microsoft.com/en-xm/mobile/support/product/lumia620/softwareupdate/
Reputatie 5
Badge +11
Hi Raytje,

Super dat je zo mee zit te denken!
Ik hoop dat jjjjj er iets aan heeft.
Ik heb ook Lumia Demin vandaar dat het m'n aandacht trok :D
Reputatie 5
Badge +11
http://www.sherv.net/cm/emoticons/flags/flag-of-finland.gif
Ben overigens benieuwd of TS inmiddels wel heeft kunnen updaten. 
Er is ook een nieuwe versie beschikbaar 

windows phone update 8.1 (8.10.14234.375)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Raytje, Heb jij die nieuwe update al op jouw toestel staan? Misschien kan jjjjj deze update wel installeren? @jjjjj Zou je dit eens kunnen testen?
De versie waar TS het over had die zat al op mijn 535 bij aanschaf. Die laatste versie kreeg ik eergisteren binnen. Zonder problemen.
Reputatie 3
Badge +7
Fijn om te horen dat de update goed verliep, Raytje! 😃
Ik hoop voor jjjj ook.. 😕
Reputatie 3
Badge +7
Ik hoop voor jjjj ook.. 😕

Het is inmiddels een paar maandjes geleden 🙂

Ik zag dat jjjj zijn vraag eind december ook op het Microsoft Community forum had gesteld. De update zou afhankelijk zijn de netwerkserviceprovider. Maar zoals koorelle dat al aangaf hebben wij er bij Simyo geen invloed op.

Overigens staan er op de support site van Microsoft handige software-updates voor de Nokia Lumia 620.
Raar dat Microsoft naar de provider wijst. Ik heb m'n telefoon los gekocht. Beetje paarse krokodil idee van Microsoft.
Reputatie 6
Badge +10
Het is inderdaad vreemd dat ze naar Simyo wijzen. Zij leveren tenslotte de update aan de providers, toch? 😉
Het is inderdaad vreemd dat ze naar Simyo wijzen. Zij leveren tenslotte de update aan de providers, toch? ;)

Ben er inmiddels achter dat Microsoft er van uit ging dat het om een branded toestel ging, en niet een los verkochte.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raytje,

Er is iets waar je vanuit de service heel erg moet oppassen (ook uit eigen ervaring): aannames 😉.
Klopt, heb ik ook in mijn werk. Aannames tellen niet, feiten wel.

Reageer