.

Beantwoord

Internet op HTC Windows phone 8s

  • 27 December 2012
  • 13 reacties
  • 16285 Bekeken

Best Simyo,

Ik heb pas geleden een abonnement afgesloten bij jullie incl. mobiel internet.
Na wat gezocht te hebben op jullie forum heb ik een APN voor internet aangemaakt.
Met als APN : internet en proxyserver (URL) : 0.0.0.0 en proxypoort : 80.
Na deze instellingen te hebben ingevoerd doet mijn mobiele internet het niet, op whatsapp na, die doet het wel.
De browser, twitter, facebook en de rest van de apps of functies die gebruik maken van internet herkennen geen internet verbinding.
Kunnen jullie mij helpen dit probleem op te lossen ? (ik maak gebruik van een HTC Windows Phone 8s)

gr.
icon

Beste antwoord door Queenie1 3 January 2013, 09:20

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Volgens mij is er hier op het forum een topic waarin voor verschillende systemen uitgelegd wordt hoe je e.e.a. dient in te stellen.
dat klopt, maar hier worden vrijwel alle besturingssystemen genoemd, behalve het windows phone 8 besturingssysteem.
ik denk dat dit komt omdat dit besturingssysteem vrij nieuw is.
Reputatie 4
Badge +8
Jammer dat ik je niet kan helpen.
Misschien dat er een andere Simyo gebruiker met hetzelfde systeem uitkomst kan brengen?
ja, toch bedankt in ieder geval !

ik heb ondertussen mijn telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen (hard reset) en dit heeft geen enkel effect gehad.
Reputatie 4
Badge +8
Is er geen mogelijkheid dat het toestel automatisch de juiste gegevens instelt?
I.p.v. handmatig.
Ik meen me zoiets te herinneren na mijn zoektocht op Google?
Of was het wishful thinking van me.
Ja ik heb dat al geprobeerd maar kreeg dit als antwoord : Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo
Badge
Hoi Timtom8,

Vervelend dat het niet werkt. Je toestel moet handmatig worden ingesteld. Kan je het type HTC toestel aan mij doorgeven? Dit kan bijvoorbeeld een Desire, Legend, Wildfire etc. zijn. Met deze gegevens kan ik je de juiste instellingen toesturen.
Ja ik heb dat al geprobeerd maar kreeg dit als antwoord : Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo


Hoi timtom8,

Heb je inmiddels internet op je HTC Windows Phone 8S? Zo ja, hoe is je dit gelukt?

Ik nog niet, ik had een moderator een berichtje gestuurd aan de hand van zijn standaard bericht. Vervolgens die stappen gevolgd, maar internet doet het bij mij nog steeds niet op mijn HTC Windows Phone 8S.

Ik vind dit echt slecht, ik betaal € 5,- per maand voor mijn internetbundel en ik word niet eens normaal geholpen om internet aan de praat te krijgen. Windows Phone 8 is dan wellicht wat aan de nieuwe kant, providers zouden hiervan op de hoogte moeten zijn. En die standaard berichtjes door de moderators op dit forum slaat nergens op.

Groetjes Caroline
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Caroline2302,

Volgens onze gegevens maak je wel verbinding met internet via ons netwerk. Ik zie dat je per email ook instellingen toegestuurd hebt gekregen. Wij zijn een sim only provider en kennen helaas niet van ieder toestel de menustructuur. De internet instellingen zijn algemeen en hetzelfde. Mocht het daarom nog niet werken, raad ik je aan even langs een telefoonwinkel te gaan met onze instellingen. Zij kunnen je dan waarschijnlijk wel vertellen wat er nog niet goed ingesteld staat in je toestel.

Groetjes,

Alex
Ik neem aan dat het is opgelost, maar voor de mensen die het niet lukt. Er is ook een app beschikbaar genaamd Verbindingsinstellingen van HTC waar je gewoon de provider uit een lijst kan kiezen en simyo staat er ook bij. Dan stelt hij alles voor je in.
Badge +6
Hoi CokeZero,

Bedankt voor je Tip voor de andere gebruikers.
Hey CokeZero. 
Bedankt voor de tip. Na een hele ochtend klooien was die app de oplossing. Profiel Simyo gekozen en even later werkte het internet eindelijk. Goeie tip voor alle HTC-windows 7 gebruikers dus
Reputatie 5
Badge +10
Hoi weerrolf,

Bedankt dat je laat weten dat de tip van CokeZero heeft gewerkt.

Groetjes,

Alex

Reageer