.

Beantwoord

Hoe zit het met de garantie op mijn Nokia Lumia?

  • 28 October 2014
  • 4 reacties
  • 1564 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb gisteren een Nokia Lumia 635 besteld, deze wordt vandaag geleverd.
Pas na het plaatsen van de bestelling hoorde ik dat Nokia is overgenomen door Microsoft, dat de merknaam Nokia helemaal verdwijnt en dat Microsoft niet doorgaat met het vervaardigen van de smartphones.
Vraag: hoe zit het nu met de service? Heb ik straks nog wel garantie?
icon

Beste antwoord door PvD 28 October 2014, 08:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Microsoft gaat zeker door met Smartphones. Ze stoppen alleen met de merknaam. Wel hebben ze de hele mobiele tak van Nokia overgenomen, volgens mij dus ook de support.

Bovendien is garantie in Nederland wettelijk geregeld, ze zullen dus wel moeten, al is wel zo dat je in eerste instantie terecht kunt bij de verkoper van de telefoon.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi funnybird, welkom op het Simyo forum!

Ik heb het topic met je vraag even verplaatst naar het forumonderdeel Windows Phone. Zo kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Het klopt helemaal wat PvD hier aangeeft, dus ik kan er eigenlijk niets meer aan toevoegen 🙂 Dank je, PvD!
Graag wil ik hier ook nog iets toevoegen. Nokia de telefonie-tak, de marktleider van weleer, is overgenomen door Microsoft.
(Nokia) is gestopt met de goedkopere X-lijn. Nokia gaat als naam verdwijnen, wordt straks Windows Phone en op termijn vervalt Phone en blijft de naam Windows.
X-lijn stopt dus en Lumia daar gaat men mee verder, positief te noemen - daar ziet men weer winst.

Ik verwacht dus dat je wellicht gehoord hebt dat men stopt met de X-lijn.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Bedankt voor je toevoeging! Ik weet niet of iedereen zo op de hoogte is, maar nu in ieder geval wel 😃!

Reageer