Indien je geen verbinding krijgt met internet, kan dit liggen aan de instellingen in je telefoon.
Werkt internet op je mobiel niet? Dan kan het zijn dat je internetinstellingen verkeerd ingesteld staan.
Bij Simyo is het mogelijk om je internetinstellingen eenvoudig stap voor stap in te stellen. Dat kan via toestelhulp. Je kunt dan per merk nagaan of jouw type telefoon er tussen staat. Volg vervolgens de instructies voor jouw telefoon.
Lukt het niet met behulp van toestelhulp, controleer dan op Mijn Simyo of je de optie 'Internet op je mobiel' aan hebt staan, anders is internet geblokkeerd op je simkaart. Je vindt deze optie onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.
Veel plezier ermee!
Bladzijde 2 / 2
Dag Natascha, het werkt nog niet. Ik heb het ook nog een keer geprobeerd na de fabrieksinstellingen terug te hebben gezet. Het leek gisteren heel even goed te gaan, maar helaas niet langer dan 1 minuut. Alles werkt verder prima, alleen mobiel internet niet.
Hoi Bart F,
Graag verneem ik welke melding je krijgt wanneer je de browser opent op je telefoon. Wellicht kan ik je dan zo verder helpen.
Graag verneem ik welke melding je krijgt wanneer je de browser opent op je telefoon. Wellicht kan ik je dan zo verder helpen.
Hallo
Ook ik heb een lumia 800, en kon niet internetten, alleen via wifi.
Onderstaande heb ik gedaan en nu werkt het wel.
Ga naar instelling
Kies mobiel netwerk.
Kies dataverbinding en schakel deze in.
Scroll naar beneden.
Kies apn toevoegen.
Bij APN, voer Mobiel Internet in.
Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
Bij Wachtwoord, voer niets in
Bij Proxyserver/URL, voer niets in.
Bij Proxypoort, voer niets in.
Kies het vinkje.
Keer terug naar het Startscherm
Schakel daarna toestel uit en dan weer aan.
Ook ik heb een lumia 800, en kon niet internetten, alleen via wifi.
Onderstaande heb ik gedaan en nu werkt het wel.
Ga naar instelling
Kies mobiel netwerk.
Kies dataverbinding en schakel deze in.
Scroll naar beneden.
Kies apn toevoegen.
Bij APN, voer Mobiel Internet in.
Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
Bij Wachtwoord, voer niets in
Bij Proxyserver/URL, voer niets in.
Bij Proxypoort, voer niets in.
Kies het vinkje.
Keer terug naar het Startscherm
Schakel daarna toestel uit en dan weer aan.
Ik heb alle APN instellingen gewijzigd zoals vermeld staat in dit forum, en jullie website, maar het internet op mijn Lumia 710 doet het nog steeds niet. Kunnen jullie misschien hetzelfde doen als wat ik las bij andere klanten? Â Iets van netwerk resetten ofzo?Â
Welkom op het forum simyo-gebruiker,
Volgens ons systeem heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Klopt het dat het werkt?
Groetjes,
Alex
Volgens ons systeem heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Klopt het dat het werkt?
Groetjes,
Alex
Hallo ook ik heb een lumia 800 waarbij internet het niet doet.
Ben nu al een maand bezig met allerlei instellingen veranderen maar niets helpt.
Ook niet de tips die ik hier op het forum heb gelezen.
Wie o wie kan mij hierbij helpen??
betaal namelijk nu al een maand internet zonder hier gebruik van te kunnen maken:(
Ben nu al een maand bezig met allerlei instellingen veranderen maar niets helpt.
Ook niet de tips die ik hier op het forum heb gelezen.
Wie o wie kan mij hierbij helpen??
betaal namelijk nu al een maand internet zonder hier gebruik van te kunnen maken:(
Welkom op het forum dinges,
Volgens onze gegevens worden er gewoon verbindingen met internet geregistreerd. Daarom ben ik benieuwd of deze verbindingen misschien met een ander toestel plaats vinden. De juiste instellingen voor je toestel staan op de eerste pagina van dit topic.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens worden er gewoon verbindingen met internet geregistreerd. Daarom ben ik benieuwd of deze verbindingen misschien met een ander toestel plaats vinden. De juiste instellingen voor je toestel staan op de eerste pagina van dit topic.
Groetjes,
Alex
[quote]Hoi Bart F,
Graag verneem ik welke melding je krijgt wanneer je de browser opent op je telefoon. Wellicht kan ik je dan zo verder helpen.
[Dag Natascha. De zaak werkt inmiddels.
Alleen niet als gevolg van welk advies dan ook. . Kan het zijn dat er bij jullie iets geblokkeerd heeft gestaan ? dat is opgemerkt als gevolg van deze forumacties? Als er zoiets bestaat als "minimaal gebruik" dan hoor ik dat graag, Bart/QUOTE]
Graag verneem ik welke melding je krijgt wanneer je de browser opent op je telefoon. Wellicht kan ik je dan zo verder helpen.
[Dag Natascha. De zaak werkt inmiddels.
Alleen niet als gevolg van welk advies dan ook. . Kan het zijn dat er bij jullie iets geblokkeerd heeft gestaan ? dat is opgemerkt als gevolg van deze forumacties? Als er zoiets bestaat als "minimaal gebruik" dan hoor ik dat graag, Bart/QUOTE]
Susan
Heb een Nokia Lumia 710 heb wel internet verbinding,alleen thuis te gebruiken.
Ben ik op een ander plek Wifi beschikbaar,kan niet internetten.
Wie weet een oplossing.
Heb een Nokia Lumia 710 heb wel internet verbinding,alleen thuis te gebruiken.
Ben ik op een ander plek Wifi beschikbaar,kan niet internetten.
Wie weet een oplossing.
[QUOTE=Bart F;28216]
Hoi Bart F,
Ik heb niks aan de instellingen voor je gewijzigd dat het internet het nu wel doet. Fijn te horen dat het nu wel werkt.
Wat bedoel je precies met 'minimaal gebruik'?
Hoi Bart F,
Graag verneem ik welke melding je krijgt wanneer je de browser opent op je telefoon. Wellicht kan ik je dan zo verder helpen.
[Dag Natascha. De zaak werkt inmiddels.
Alleen niet als gevolg van welk advies dan ook. . Kan het zijn dat er bij jullie iets geblokkeerd heeft gestaan ? dat is opgemerkt als gevolg van deze forumacties? Als er zoiets bestaat als "minimaal gebruik" dan hoor ik dat graag, Bart/QUOTE]
Hoi Bart F,
Ik heb niks aan de instellingen voor je gewijzigd dat het internet het nu wel doet. Fijn te horen dat het nu wel werkt.
Wat bedoel je precies met 'minimaal gebruik'?
Heb een Nokia Lumia 710 heb wel internet verbinding,alleen thuis te gebruiken.
Ben ik op een ander plek Wifi beschikbaar,kan niet internetten.
Wie weet een oplossing.
Hoi Susan Nijmeijer,
Welkom op het forum!
De instellingen voor het internet voor jouw toestel staan op de 3 pagina van dit topic vermeld.
Hoi hoi
Ik krijg geen internet op mijn Nokia lumia 800. Ik heb alles geprobeerd wat ik kan vinden over dit onderwerp want dit komt erg vaak voor. Kunnen jullie me helpen?
Ik krijg geen internet op mijn Nokia lumia 800. Ik heb alles geprobeerd wat ik kan vinden over dit onderwerp want dit komt erg vaak voor. Kunnen jullie me helpen?
Ik krijg geen internet op mijn Nokia lumia 800. Ik heb alles geprobeerd wat ik kan vinden over dit onderwerp want dit komt erg vaak voor. Kunnen jullie me helpen?
Hoi jennys, welkom op het forum!
In je gegevens zie ik dat je gisteren en vandaag al wat kleine beetjes data hebt gebruikt. Kan ik er veilig van uit gaan dat je je internet aan de praat hebt gekregen?
Hou me op de hoogte!
Hoi hoi
Ik krijg geen internet op mijn Nokia lumia 800. Ik heb alles geprobeerd wat ik kan vinden over dit onderwerp want dit komt erg vaak voor. Kunnen jullie me helpen?
Hoi jennys, welkom op het forum!
In je gegevens zie ik dat je gisteren en vandaag al wat kleine beetjes data hebt gebruikt. Kan ik er veilig van uit gaan dat je je internet aan de praat hebt gekregen?
Hou me op de hoogte!
Nee totaal niet, gisteren eventjes nadat mijn vriend geprobeerd heeft, maar vandaag lukt weer niets. Vind het erg vervelend en zie dat veel mensen er last van hebben. Ik heb alles al geprobeerd wat op het forum te vinden is. Hoe nu verder?
Hoi jennys,
Het begint echt een heel bijzonder geval te worden met die telefoon van je. Ik kan in je gegevens zien dat er in ieder geval vanmorgen nog internet is gebruikt met je simkaart
Je hebt ook mailcontact gehad met een collega vandaag, zij heeft aangegeven je verbinding een reset heeft gegeven.
Als dit niet werkt, wil je je simkaart dan eens in een ander toestel proberen?
Ik ben benieuwd!
Ja word er ook gek van. Gisteren had mijn vriend weer even iets geprobeerd toen had ik FF internet en 10 minuten later was het weer weg. De reset heeft niet gewerkt, zal vanavond de simkaart eens in een andere telefoon stoppen.Â
Hoi jennys,
Ik zie dat je ook contact met ons hebt via Facebook.
Vind je het goed dat we je via één kanaal proberen te helpen om het overzicht te behouden? 🙂
Ik zie dat je ook contact met ons hebt via Facebook.
Vind je het goed dat we je via één kanaal proberen te helpen om het overzicht te behouden? 🙂
Ja dat is goed. Facebook vind ik makkelijker.
Beste mensen,
Ik heb sinds een aantal weken een Sim Only abonnement bij Simyo en mijn telefoon is net als meerdere hier een Nokia Lumia 800. En helaas ook bij mij werkt het internet niet. APN instelling zoals eerder gegeven (pagina 1) ingevoerd en meerdere keren de telefoon opnieuw opgestart. Ook heb ik de APN ingesteld via een speciale app van Nokia, maar het heeft niet mogen baten.Â
Volgens het overzicht in 'Mijn Simyo' is er door mijn telefoon wel wat data verbruikt maar voor mij zelf is helemaal niets bereikbaar/mogelijk.
Ik heb dus hulp nodig, is hier iemand die mij verder kan helpen?
Met vriendelijke groet,
Dion Volmer
Ik heb sinds een aantal weken een Sim Only abonnement bij Simyo en mijn telefoon is net als meerdere hier een Nokia Lumia 800. En helaas ook bij mij werkt het internet niet. APN instelling zoals eerder gegeven (pagina 1) ingevoerd en meerdere keren de telefoon opnieuw opgestart. Ook heb ik de APN ingesteld via een speciale app van Nokia, maar het heeft niet mogen baten.Â
Volgens het overzicht in 'Mijn Simyo' is er door mijn telefoon wel wat data verbruikt maar voor mij zelf is helemaal niets bereikbaar/mogelijk.
Ik heb dus hulp nodig, is hier iemand die mij verder kan helpen?
Met vriendelijke groet,
Dion Volmer
Nou Dion, Â hier komt het antwoord dat niemand bij simyo weet, maar dat ik heb opgezocht op de Nokia site. Je telefoon terug zetten naar fabrieksinstellingen is de enige mogelijkheid. Eindelijk werkte toen bij mij alles!!
Succes,
Jenny Schepers
Succes,
Jenny Schepers
Beste mensen,
Ik heb sinds een aantal weken een Sim Only abonnement bij Simyo en mijn telefoon is net als meerdere hier een Nokia Lumia 800. En helaas ook bij mij werkt het internet niet. APN instelling zoals eerder gegeven (pagina 1) ingevoerd en meerdere keren de telefoon opnieuw opgestart. Ook heb ik de APN ingesteld via een speciale app van Nokia, maar het heeft niet mogen baten.Â
Volgens het overzicht in 'Mijn Simyo' is er door mijn telefoon wel wat data verbruikt maar voor mij zelf is helemaal niets bereikbaar/mogelijk.
Ik heb dus hulp nodig, is hier iemand die mij verder kan helpen?
Met vriendelijke groet,
Dion Volmer
Nou Dion, Â hier komt het antwoord dat niemand bij simyo weet, maar dat ik heb opgezocht op de Nokia site. Je telefoon terug zetten naar fabrieksinstellingen is de enige mogelijkheid. Eindelijk werkte toen bij mij alles!!
Succes,
Jenny Schepers
Jenny bedankt!!
Natuurlijk had ik dit al overwogen maar ik was oh zo bang al mijn contacten te verliezen. Na wat speurwerk* bleek dit wel goed te gaan dus heb ik nu ook maar mijn telefoon terug gezet naar fabrieksinstelling en internet werkte meteen.
Nogmaals bedankt!
Groet,
Dion
*Als je op je Lumia 800 een Microsoft account hebt ingesteld, dan staan deze gegevens al in je Microsoft account. Je kan dit controleren door op een computer naar de website https://people.live.com . Meld je daar aan met dezelfde Microsoft account en controleer of al je contactgegevens er in staan.
Hoi Dion V.
Fijn dat JennyS haar ervaringen met jou heeft kunnen delen. En dat dit ook bij jou de oplossing bleek :)
Nu weten we dit wel bij Simyo , gelukkig ;)
Groetjes,
Charlene
Fijn dat JennyS haar ervaringen met jou heeft kunnen delen. En dat dit ook bij jou de oplossing bleek :)
Nu weten we dit wel bij Simyo , gelukkig ;)
Groetjes,
Charlene
Hoi Dion V.
Fijn dat JennyS haar ervaringen met jou heeft kunnen delen. En dat dit ook bij jou de oplossing bleek :)
Nu weten we dit wel bij Simyo , gelukkig ;)
Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,
Natuurlijk hadden jullie dit vast ook weten op te lossen :)
Altijd fijn als mensen je willen helpen! En gelukkig was dit voor mij ook de oplossing.
Dat neemt niet weg dat het internet gisterenavond toch weer even niet werkte. Het uitschakelen en opnieuw opstarten van het toestel was de oplossing.
Misschien kwam dit doordat we een middag in Duitsland zijn geweest!?
Internet voor in het buitenland heb ik nl. uit staan en ook het roamen staat uit.
APN instellingen zijn momenteel helemaal leeg en toch werkt mijn internet.
Groet,
Dion
Natuurlijk hadden jullie dit vast ook weten op te lossen :)
Altijd fijn als mensen je willen helpen! En gelukkig was dit voor mij ook de oplossing.
Dat neemt niet weg dat het internet gisterenavond toch weer even niet werkte. Het uitschakelen en opnieuw opstarten van het toestel was de oplossing.
Misschien kwam dit doordat we een middag in Duitsland zijn geweest!?
Internet voor in het buitenland heb ik nl. uit staan en ook het roamen staat uit.
APN instellingen zijn momenteel helemaal leeg en toch werkt mijn internet.
Groet,
Dion
Hoi Dion V.
Wij zijn in ieder geval blij dat het nu werkt 🙂 Wel vreemd dat je APN leeg is, maar toch kan internetten... Dat zou niet moeten kunnen namelijk.
Het uit en aan zetten van je telefoon is altijd het eerste wat je zou kunnen proberen. Het verhelpt gemiddeld 75% van alle problemen 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.