Touchscreen Nokia Lumia 520 gebarsten dus scrollfunctie werkt niet meer. Kan dus ook geen pincode invoeren om data over te zetten naar mijn PC ten behoeve van overzetten via PC naar mijn nieuwe telefoon. Wie kan me helpen?
Bij voorbaat dank!!!
Beantwoord
Het touchscreen van mijn Nokia is gebarsten. Hoe kan ik de bestanden op mijn PC zetten?
Beste antwoord door Ray
Hoi @AntoniaTeun
Ik heb nog een hele oude 535 in de la liggen. Dus toen ik dit bericht las dacht, hey dat kan volgens mij wel dus wil ik het volgende met je proberen.
Stap 1:
Zet de telefoon uit en haal vervolgens de simkaart eruit.
Stap 2:
Sluit je telefoon, uitgeschakeld, aan op je laptop / pc.
Stap 3:
Nadat de telefoon is opgestart (weet niet of je dat kunt zien door je gebroken scherm) open je verkennen op je laptop / pc en zoek je de telefoon op in het verticale menu links. Als het goed is zie je dan onderstaand.
Ik hoor heel graag of het is gelukt..
Bekijk originele reactieIk heb nog een hele oude 535 in de la liggen. Dus toen ik dit bericht las dacht, hey dat kan volgens mij wel dus wil ik het volgende met je proberen.
Stap 1:
Zet de telefoon uit en haal vervolgens de simkaart eruit.
Stap 2:
Sluit je telefoon, uitgeschakeld, aan op je laptop / pc.
Stap 3:
Nadat de telefoon is opgestart (weet niet of je dat kunt zien door je gebroken scherm) open je verkennen op je laptop / pc en zoek je de telefoon op in het verticale menu links. Als het goed is zie je dan onderstaand.
Ik hoor heel graag of het is gelukt..
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.