.

Beantwoord

GSM kwijt, GSM paalgegevens, telefoon blokkeren?

  • 19 February 2013
  • 4 reacties
  • 1751 Bekeken

Hoi, mijn GSM is helaas kwijt. Wrsch in de stad uit mn zak gevallen. of gezakkenrold. Nu weet ik dit niet zeker kan Simyo mij de paalgegevens van de GSM geven, zodat ik weet waar de GSM het laatst aangemeld geweest is geweest? Verder heb ik de simkaart geblokkeerd, kan ik ook de telefoon blokkeren van afstand zodat deze onbruikbaar wordt? al mn prive gegevens staan er namelijk op.
icon

Beste antwoord door Alex 20 February 2013, 09:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat is balen. Niet dat dit helpt, maar voor de iPhone bestaat voor dit soort situaties de Find My iPhone app, daarmee kan je de locatie van de gestolen/verloren iPhone of iPad vinden en eventueel op afstand blokkeren en de prive gegevens wissen. Heb het zelf gelukkig nooit hoeven gebruiken...
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kareltjuhh,

Simyo kan dit soort gegevens helaas niet geven. Sommige toestellen hebben, zoals Scotsman al aan geeft, een functie waarmee je het toestel kunt opsporen. Wanneer je dit via een provider wilt laten traceren, zal je dit via de politie moeten laten verlopen.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum kareltjuhh,

Simyo kan dit soort gegevens helaas niet geven. Sommige toestellen hebben, zoals Scotsman al aan geeft, een functie waarmee je het toestel kunt opsporen. Wanneer je dit via een provider wilt laten traceren, zal je dit via de politie moeten laten verlopen.

Groetjes,

Alex


ik heb aangifte gedaan, asl ik de aangifte opstuur, kan men toch de paalgegevens aan mij geven?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kareltjuhh,

Wij kunnen zelf niets met de aangifte. Dit zal via de politie moeten verlopen. De politie dient dus contact op te nemen met de provider. De politie heeft een speciale ingang bij KPN voor dit soort zaken.

Groetjes,

Alex

Reageer