.

Vraag

Geen Internet op Nokia Lumia 800

  • 22 July 2012
  • 6 reacties
  • 1808 Bekeken

Badge
Heb van begin af al problemen met internet op mijn mobiel(5-6-2012). Werkt wel met wifi, 3g absoluut niet.
Kan geen contact krijgen met de helpdesk, op alle uren van de dag hetzelfde bandje,: het is nu drukker dan normaal, wij verzoeken je om op een ander tijdstip terug te bellen.???? Klantenservice via internet niet te bereiken.: ERROR. Begin nu lichtelijk geirriteerd te raken, zeker gezien het feit ik wel gewoon al 2 maanden voor mijn internet bundel betaal. Zou hier graag een antwoord op ontvangen van Simyo.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
We nemen nogmaals het mobiel internet probleem oplosser door.
Om internet te kunnen krijgen moeten alles aan beiden kanten goed staan. Bij simyo moeten de instelling om internet te kunnen gebruiken aanstaan.
Op jouw toestel moeten juiste instellingen staan om verbinding te kunnen maken.

Laten we beginnen bij Simyo.
  • Log in bij mijn simyo.
  • Controleer of de instelling "Internet op je mobiel / MMS" aan staat.
  • Indien dit niet zo is, zet deze instelling aan.
  • Indien de instelling "Internet op je mobiel / MMS" aanstaat is het goed.

Daarma is het belangrijk om de instellingen van uw toestel te controleren. Natuurlijk is dit afhankelijk van toestel, dus hele instructies kan ik daar niet voor geven zonder te weten welk toestel u heeft.
Omdat Simyo het network van KPN gebruikt kunt u vaak instructies vinden via de toestel hulp van KPN. Ook op het simyo forum is veel gepost over toestel instellingen. Zo is er de "FAQ: Simyo internet instellen op je telefoon". Ook daar is veel informatie te vinden over hoe de instellingen van uw toestel horen te staan.
Badge +6
Beste Aad Koorn,

Welkom op het forum!
Graag vernemen ik van je van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je van de juiste instellingen kan voorzien.
Badge
Beste Aad Koorn,

Welkom op het forum!
Graag vernemen ik van je van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je van de juiste instellingen kan voorzien.


Ik heb een Lumia 800 van Nokia. Heb inmiddels 2 keer een sms ontvangen van Simyo waarin staat dat alles automatisch is geconfigureerd. nog steeds geen internet, wel feeds van facebook en Gmail.
Badge +4
Beste Aad,

Een Nokia Lumia moet handmatig ingesteld worden.
Dit toestel kan helaas geen automatische instellingen ontvangen.

Via dit topic zie je stap voor stap uitgelegd hoe je je toestel kan instellen.

Mocht je toestel na het handmatig instellen nog niet naar wens werken, dan verneem ik graag per prive bericht het desbetreffende telefoonnummer. Ik kan dan nakijken of alles goed staat op het netwerk.
Badge
Beste Aad,

Een Nokia Lumia moet handmatig ingesteld worden.
Dit toestel kan helaas geen automatische instellingen ontvangen.

Via dit topic zie je stap voor stap uitgelegd hoe je je toestel kan instellen.

Mocht je toestel na het handmatig instellen nog niet naar wens werken, dan verneem ik graag per prive bericht het desbetreffende telefoonnummer. Ik kan dan nakijken of alles goed staat op het netwerk.


Alles ingesteld zoals voorgesteld in topic. GEEN INTERNET.
met alle respect, begint nu toch wel erg irritant te worden.
waar zou ik dat 'prive" bericht naar toe moeten sturen?
Jammer ook dat je berichten ontvangt dat alles automatisch is ingesteld , maar dat dit voor het betreffende toestel niet mogelijk is???
misschien toch niet zo simpel dat Simyo?
Badge +6
Beste Aad Koorn,

Je kan moderator Kim of mij een privé bericht sturen met je telefoonnummer. Wanneer je op één van onze namen zie een menu verschijnen en de tweede optie is privé bericht. Klik op het woord privé bericht en je kan één van ons een privé bericht sturen.

Reageer