.

Een "belofte" nakomen.

  • 13 August 2015
  • 24 reacties
  • 1064 Bekeken

Gisteren ook op smoelenboek gezegd, maar zal het hier ook doen.

Hoewel ik zeer tevreden ben over Simyo is er toch iets teleurstellend te noemen. Het gaat over het betrekken van al je klanten in o.a. de Blogs. Ik doel daarmee op de verschillende klanten die verschillende telefoons hebben met verschillende besturingssystemen.

Elke keer als Simyo een Blog plaatst en daarin verwijst naar Apps is dit over het algemeen voor iOS en Android. Heel sporadisch staat Windows Phone erbij. Maar vaak mist deze laatste terwijl, als ik een simpele zoekactie maak op Google, ik het vaak zo vind voor dit besturingssysteem. Waarom dit bij Simyo niet wordt gedaan weet ik niet. De uitspraak dat het aantal gebruikers te klein is volstaat niet in deze. Want de gebruikers, dus klanten, die er wel zijn willen ook graag betrokken worden en zich betrokken voelen. Dat is immers mijn mening.

Het is mij tevens "beloofd" door Alex.


Hoewel het aantal klanten met een Windows Phone erg laag is, zal ik vragen of we iets vaker aandacht kunnen schenken aan Windows phone.


Ik wil Simyo best helpen met eventuele info over Windows Phone. Er moet dan wel rekening gehouden worden dat ik dit puur vrijwillig doe. En aangezien ik zelf ook een baan heb dit ook wel graag ruim van te voren hoor dan.

En anders hoop ik als klant dat de "belofte" word nagekomen.

24 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Raytje,

Voor jou als fanatiek Windows Phone gebruiker, is het weinig tot niet behandelen van Windows Phone natuurlijk een groot gemis. Maar we denken wel aan je hoor (Windows Phone badge o.a.). Wat zou jij een leuke app of interessant onderwerp vinden om voor Windows Phone te behandelen?

Ik kan niets beloven, maar wel een beetje druk uitoefenen ;)

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Dat van die Badge was natuurlijk enorm top :D

Waar het mij omgaat is vaak de kleine dingetjes. Als voorbeeld neem ik de blog over Ă©Ă©n week niet je smartphone gebruiken maar een oude Nokia. Trouwens een erg leuke blog :D


En dit miste ik niet:

Ik was deze week verdacht productief. Vooral WhatsApp blijkt enorm veel tijd op te slokken.
In plaats van dit via WhatsApp te doen, belde ik mensen om iets kort te overleggen. Dat was een verademing: sneller en gezelliger.

Google Maps werd vervangen door voorbijgangers om de weg vragen als ik er niet uitkwam. Eigenlijk ook heel leuk.

Je mist niks als je tijdens het boodschappen doen of een afspraak buiten de deur niet je e-mail constant kunt checken. Wat een ontdekking!

Snaken blijft leuk, komt het Ă©ven goed uit dat je ook op je smartphone kunt blijven snaken: download de snake-app voor Android of iPhone!



Zie je mijn punt al? :D

In een blog wordt een bepaalde verwijzing gemaakt maar niet voor Windows Phone gebruikers. En dat terwijl 1 minuut extra wijden aan je blog en ook Windows Phone gebruikers worden voorzien van die handige doorverwijzing 😉 En ik zeg dit niet alleen voor mezelf hoor, het valt mij gewoon op..

Snake & Snake Rewind

Want, zoals je weet: Snake = Nokia = Microsoft nu = Windows Phone :D

Ik zal is nadenken over een leuk onderwerp :)


PS: Mag ik mee drukken? haha
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Raytje,

Ik snap inderdaad wat je bedoelt. Ik heb het eerder deze week weer doorgegeven. Ook ik heb vele uurtjes plezier gehad van Snake. Ik bedacht me net dat ik zelf ook ooit een Windows Phone heb gehad.

Sony Ericsson Xperia X1
Hahaha oude WM versie.. :P

Ik ben tussen alle andere dingen door nog aan het brainstormen voor een leuk onderwerp en vond deze 2 Apps in de store.

Ken jij de Apps IziTravel en Metro Maps

Volgens mij wel handige Apps voor mensen die vaak Citytrips maken 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Dat was 6.1 geloof ik. Die apps ken ik niet .We zijn bijv. op zoek naar apps waar je ook mee kunt besparen.

Bedankt voor de tip in ieder geval. Komende vrijdag komt er weer een blog online. Deze zal nog geen WP apps bevatten, omdat deze al geschreven was. Dus wees alsjeblieft niet teleurgesteld ;)

Er wordt in ieder geval meer rekening mee gehouden vanaf de nieuwe blogartikelen.
Ik zal eens opzoek gaan naar bespaar tips/ apps.. Maar ik denk dat je de tekst of delen ervan uit dit topic wel mee kan nemen dan.
Reputatie 5
Badge +10
Hey Raytje,

Tnx voor de tips. We hebben een tijdje terug een blog geplaatst met tips over hoe je je dataverbruik in de gaten kunt houden. Ook Windows is hierin toen meegenomen. Het artikel kun je hier vinden.

Het blog van afgelopen vrijdag ging niet door en is daarom naar deze week geplaatst. Dus kijk niet gek op als je dus nog geen Windows Phone apps ziet staan ;)

Groetjes,

Alex (inmiddels W10 gebruiker voor desktop)
Die heb ik gemist :? Lees ze meestal wel.. Bevalt W10 op de peecee?

Heb geen echt betrouwbare besparings app kunnen vinden.
Reputatie 5
Badge +10
Dat blog is wel alweer een tijdje geleden geplaatst. W10 bevalt prima. Al heb ik er nog te weinig mee gewerkt om echt een goed oordeel te kunnen geven.
Reputatie 7
Badge +9
W10 bevalt mij ook prima op mijn netbook met touch-screen, een verademing t.o.v. W8.1
Gisteren een W10 sessie gehad bij Microsoft over W10, installatie en oplossing bij evt. problemen. Leuke trucjes ook geleerd 🙂
Moest je daarvoor naar het kantoor op Schiphol Frans?
Reputatie 7
Badge +9
Inderdaad Ray, was uitstekend georganiseerd! Wel vakmensen daar, groot respect!
Reputatie 5
Badge +10
W10 bevalt mij ook prima op mijn netbook met touch-screen, een verademing t.o.v. W8.1
Gisteren een W10 sessie gehad bij Microsoft over W10, installatie en oplossing bij evt. problemen. Leuke trucjes ook geleerd :)


Leuk Frans. Was het een intensieve dag?

@Raytje. We zijn momenteel bezig met een nieuw blog waarbij 'bespaar apps' aan bod komen. Voor 1 van de apps hebben we een Windows Phone alternatief gevonden, maar voor 2 andere apps nog niet. Het gaat om:

Huishoudboekje (voor Apple en Android)
iKringloop (Voor Apple en Android)

Heb jij een idee of voor bovenstaande apps een WP versie beschikbaar is? Dan nemen we die mee in het blogartikel.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Het was heel intensief Alex, gelukkig kregen we de PowerPoint presentatie in onze mailbox, ben nu huiswerk aan het doen voor installatiehulp.
W10 bevalt mij ook prima op mijn netbook met touch-screen, een verademing t.o.v. W8.1
Gisteren een W10 sessie gehad bij Microsoft over W10, installatie en oplossing bij evt. problemen. Leuke trucjes ook geleerd :)


Leuk Frans. Was het een intensieve dag?

@Raytje. We zijn momenteel bezig met een nieuw blog waarbij 'bespaar apps' aan bod komen. Voor 1 van de apps hebben we een Windows Phone alternatief gevonden, maar voor 2 andere apps nog niet. Het gaat om:

Huishoudboekje (voor Apple en Android)
iKringloop (Voor Apple en Android)

Heb jij een idee of voor bovenstaande apps een WP versie beschikbaar is? Dan nemen we die mee in het blogartikel.

Groetjes,

Alex


Voor het huishoudboekje heb ik een alternatief gevonden. Ga ik van het weekend testen.
Ik ga dit weekend op zoek naar die ikringloop. Tenminste een alternatief ervoor.
Ik heb vanmorgen al rond gekeken in de Store. De ikringloop is er niet voor WP. En er is geen alternatief, althans niet kunnen vinden.

Voor het huishoudboekje heb ik de app Thuis Budget gevonden. De app is gratis of te koop voor €2,49 reklame vrij.

Het is een niet in Nederland gemaakte app. Dus sommige zaken zijn een beetje te letterlijk vertaald. Maar ondanks de reklame op mijn toestel was het wel de meest simpele en werkbare Budget / huishoudboek app die ik kon vinden.

De uitleg staat summier en dus wat te letterlijk vertaald op de pagina van de Store.
Reputatie 5
Badge +10
Heel erg bedankt voor de tip Raytje. Echt fijn dat je op onderzoek bent uitgegaan. Ik heb je de app Thuis budget doorgezet en de kans is vrij groot dat deze terug gaat komen in het blog.

Windows Phone staat vanaf nu weer op de radar 🙂 Zag het ook alweer terugkomen in een ander blog.
Ja ik had het gelezen, ging over concentreren 😃
Morgen heb ik een dagje vrij ga ik die apps eens bestuderen 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hey Raytje,

Hoe bevallen de blogartikelen je tot nu toe? We proberen nu altijd Windows Phone mee te nemen. Vanmiddag staat jouw huidhoudtboekje tip er ook in 🙂
Ik lees ze altijd met plezier mocht ik ze voorbij zien komen. Ik had de verwijzing gezien 😃
Reputatie 5
Badge +10
😃 Het zal best nog weleens voorkomen dat Windows Phone ontbreekt, maar er zit verbetering in.
En anders vul ik het graag aan :D

Helemaal over het hoofd gezien dat je nu op vakantie bent. Je zal vast genieten :D:cool:
Reputatie 6
Badge +10
Nou, dat heb ik bij dat medisch dossier gezien. Hartstikke bedankt voor deze aanvullingen en duidelijke uitleg 🙂.
Doe ik graag hè 😃

Reageer