.

Beantwoord

Doorschakelen

  • 9 March 2013
  • 7 reacties
  • 1872 Bekeken

M.,
Als ik mijn mobiele telefoon uitschakel, zou ik gebruik willlen maken van doorschakelen naar mijn vaste net aansluiting. Ik heb diverse instellingen geprobeerd maar ik blijf de melding ontvangenL "Er is een fout opgetreden bij de toegang tot het netwerk. Probeer het opnieuw".  Hierbij een opsomming van mijn opdrachten: **67*xxxxxxxxxx# , *67*xxxxxxxxx# , ook ##002# geprobeerd om alles uit teschakelen, maar geen enkel resultaat.
In afwachting van uw antwoord, met vriendelijke groet, Ad
icon

Beste antwoord door Wayne 12 March 2013, 10:49

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Gewoon het volgende doen:

Toets * 21 * teletoonnummer # (wel verbinding hebben natuurlijk)
Controleren: bel eigen telefoonnummer.
Uitschakelen:
Toets #21# mét verbinding natuurlijk weer.
Doet het bij mij al jaren heel goed.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Treffers,

Zou je even kunnen laten weten of de tips van koorelle2 het probleem verholpen hebben?
Hey Treffers,

Zou je even kunnen laten weten of de tips van koorelle2 het probleem verholpen hebben?


Neen, het is niet mogelijk om deze code in te voeren. Ik krij g dan een foutmelding.
Ad
Badge +6
Neen, het is niet mogelijk om deze code in te voeren. Ik krij g dan een foutmelding.
Ad


Hoi Treffers,

Kan je mij vertellen welke foutmelding die je krijgt wellicht kan ik je aan de hand van de melding verder helpen.
Neen, het is niet mogelijk om deze code in te voeren. Ik krij g dan een foutmelding.
Ad


Hoi Treffers,

Kan je mij vertellen welke foutmelding die je krijgt wellicht kan ik je aan de hand van de melding verder helpen.


De gebruikte ingevoerde code bij geen bereik is door mij gebruikt (**62*xxxxxxxxxx# > Zend) en vervolgens krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden bij de toegang tot het netwerk", het gebruikte toestel is een Samsung Giorgio Armani B7672 met Windows 6.5.

In afwachting van uw antwoord, met vriendelijke groet,

Ad
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Treffers,

Wat voor melding krijg je als je alle doorschakelingen probeert uit te zetten? Dus ##002# [zend].

Groetjes,

Alex
Hoi Treffers,

Wat voor melding krijg je als je alle doorschakelingen probeert uit te zetten? Dus ##002# [zend].

Groetjes,

Alex


Had ik ook geprobeerd deze opdracht, maar krijg dezelfde melding.

Met vriendelijke groet,

Ad

Reageer