Zodra ik LTE/4G selecteer als Highest connection speed is mijn batterij leeg in minder dan 5 uur tijd. De phone word zelfs warm, erg warm dan. Als ik 3G selecteer dan is de phone weer zo zuinig als wat. Data staat uit.
Vaag. Ik haalde makkelijk 4 dagen met een lading. Draait niets op de background. Ik heb Simyo met Flex4G bij mijn abonnement. Sinds twee a drie dagen heb ik dit met dit toestel. Daarvoor draaide de phone prima op 4G zonder problemen.
Mijn toestel is een Microsoft Lumia 640.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb even op het internet een snelle zoektocht gedaan maar zie geen eerdere meldingen omtrent 4G en batterij issues. Wat je kan doen is je vraag stellen bij Lumia Nederland op Facebook of Twitter
Ik vermoed namelijk dat het een probleem is met het toestel.
Verneem graag van je of je bij Lumia verder bent gekomen. 🙂
Ik vermoed namelijk dat het een probleem is met het toestel.
Verneem graag van je of je bij Lumia verder bent gekomen. 🙂
Hoi FiberJur,
Wat vervelend dat je sinds kort een battery drain hebt door 4G. Ik heb niet het idee dat dit aan het netwerk kan liggen, maar meer komt door hoe je telefoon het signaal verwerkt. Heb je onlangs een software-update gehad?
Voor de zekerheid heb ik event je 4G opnieuw aangemeld. Wil je je telefoon uit zetten en je simkaart uit je telefoon halen? Na 15 minuten is je 4G opnieuw actief op je aansluiting, dus kan je de telefoon met simkaart weer opnieuw opstarten. Ik hoor van je of dit verschil heeft gemaakt!
Raytje en ik horen ook graag of je nog contact hebt gehad met Lumia NL en of ze ook nog tips voor je hadden.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je expertise Raytje 😉.
Wat vervelend dat je sinds kort een battery drain hebt door 4G. Ik heb niet het idee dat dit aan het netwerk kan liggen, maar meer komt door hoe je telefoon het signaal verwerkt. Heb je onlangs een software-update gehad?
Voor de zekerheid heb ik event je 4G opnieuw aangemeld. Wil je je telefoon uit zetten en je simkaart uit je telefoon halen? Na 15 minuten is je 4G opnieuw actief op je aansluiting, dus kan je de telefoon met simkaart weer opnieuw opstarten. Ik hoor van je of dit verschil heeft gemaakt!
Raytje en ik horen ook graag of je nog contact hebt gehad met Lumia NL en of ze ook nog tips voor je hadden.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je expertise Raytje 😉.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.