.

Beantwoord

Waarom sta ik niet in de top 5 Vriendendeal oktober ?

  • 16 November 2014
  • 17 reacties
  • 1572 Bekeken

Badge
Hi Simyo,

Begin vorige week heeft mijn man telefonisch contact met jullie gehad en ik zou daarover worden terug gebeld afgelopen week.
Helaas is dat niet gebeurd.

Na vorige maand de meeste Simyo abonnementen te hebben verkocht via mijn Simyo shop en daardoor op de 1e plaats te zijn geeindigd in de top 5 vriendendeal shops van oktober vraag ik mij af waarom de nummer 1 nu maar 1 dag wordt gepromoot op Simyo.nl i.p.v. 3 dagen zoals de nummers 1 de afgelopen 6 maanden werden gepromoot.

Wat is nu het voordeel om nummer 1 te worden i.p.v. 2 tm 5 ?

Daar ik heel erg mijn best heb gedaan om zoveel mogelijk mensen over te zetten naar Simyo ben ik best een beetje teleurgesteld.

Graag verneem ik jullie reactie.

Alvast bedankt.

Groeten,
Suzan
icon

Beste antwoord door Suzan82 19 November 2014, 16:40

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Suzan82,

Goed dat je je vraag op het forum stelt.

Het is op dit moment niet bekend waarom je niet langer dan één dag op de nummer 1 -positie staat. Ik zal het voor je navragen.

Ik houd je op de hoogte zodra er meer over bekend is.
Badge
Goedemiddag Ali,

Ik geloof dat je me niet helemaal begrijpt.

Ik sta wel degelijk de hele maand op de nummer 1-positie, zie https://www.simyo.nl/vriendendeal

Het vraagstuk is alleen waarom ik maar 1 dag ben gepromoot op Simyo.nl i.p.v. 3 dagen zoals de nummers 1 de laatste 6 maanden zijn gepromoot.

Groeten,
Suzan
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Suzan82,

Misschien heb ik je vraag inderdaad verkeerd begrepen, excuses.

Ik kreeg van mijn collega te horen dat ze je telefonisch heeft gesproken over deze kwestie. Ik hoop dat het een en ander verduidelijkt is.
Badge
Hoi Ali,

Kan gebeuren :)
In ieder geval bedankt voor het navragen.

Het is nu duidelijk dat wanneer je 1e wordt in de Simyo vriendendeal Top 500 je net als de nummer 2 t/m 4 maar 1 dag gepromoot wordt op Simyo.nl
Jammer dat dat niet een maandje later is aangepast ;)

Groeten,
Suzan
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Suzan82,

Ik heb je laatste reactie als antwoord gemarkeerd, omdat daar het alles omvattende antwoord in staat 🙂 Zoals je hebt gemerkt, wisten de moderators ook niet precies hoe het zat.

Bedankt voor je geduld en ik ben blij dat je nu antwoord op je vraag hebt gekregen 🙂!
Badge
Goedemorgen,

Zouden jullie mij willen uitleggen waarom Jan (Jan is eerste geworden in de Simyo vriendendeal van november) meerdere dagen wordt gepromoot op Simyo.nl ?

Vorige maand begreep ik dat de regels waren aangepast en de shop van mij vrouw  maar 1 dag is gepromoot op Simyo.nl

Graag verneem ik van jullie.

Alvast bedankt

Groeten,
Martijn
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mavazinet,

Wanneer iemand in de top 5 eindigt met zijn of haar Vriendendeal webshop betekent dat niet per se dat diegene altijd meerdere dagen gepromoot wordt op onze website.
Www.simyo.nl heeft niet de hele maand lang exact dezelfde opmaak en ruimte om continue webshops te promoten. Dit houdt in dat de duur dat een webshop gepromoot wordt kan variëren.
Badge
Goedemorgen Ernst,

Dank voor je reactie.

We zijn blij dat de shop van mijn vrouw 1 dag is gepromoot maar het is wel een heel groot verschil of je shop maar 1 dag of 3 dagen wordt gepromoot.
De laatste 7 maanden is de nummer 1 van de maand ervoor 3 volle dagen gepromoot op Simyo.nl, deze maand gebeurt dat weer met de shop van Jan die vorige maand 1ste is geeindigd in de Simyo top 500. Alleen de shop van mijn vrouw die 1ste is geworden in de maand oktober is daarentegen maar 1 dag gepromoot in november.

In het telefoongesprek dat mijn vrouw met jouw collega heeft gehad werdt er benadrukt dat de regels waren aangepast en de nummer 1 voortaan maar 1 dag gepromoot zou worden.

Het lijkt eerder een uitzondering te zijn dan dat er een variatie zit in de aantal promotie dagen voor de nummer 1 van de maand ervoor.
Is het mogelijk dat haar shop met terugwerkende kracht nog 2 dagen wordt gepromoot op Simyo.nl

Alvast bedankt voor je reactie.

Gr,
Martijn
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mavazinet,

Het klopt wat je aangeeft; we waren genoodzaakt regels aan te passen. Dit omdat het in de lay out van de website niet langer mogelijk was iedereen continu evenveel tijd te geven.
Het varieert nu tussen 1, 2 en 3 dagen. Ik hoop dat je begrijpt dat van een complex vraagstuk als deze niet iedereen altijd op de hoogte is van alle achtergronden die er spelen.
Badge
Hi Ernst,

Ja, ik snap dat niet iedereen binnen jullie organisatie op de hoogte is van alle achtergronden die er spelen.
Toch ben ik van mening dat er met meerdere maten gemeten wordt.

Klopt het dat ik je hoor zeggen dat de nummer 1 geluk heeft als hij meerdere dagen gepromoot wordt gezien de ruimte die er is op Simyo.nl ?
En kan immers zo maar zijn dat er geen ruimte genoeg is en dat de nummer 1 dezelfde promotie krijgt als de nummers 2 t/m 5.

Zou je willen overleggen of het mogelijk is dat de Simyo shop van mijn vrouw nog 2 dagen wordt gepromoot als er ruimte is op Simyo.nl in deze of in de aankomende maand(en)?

Alvast bedankt voor je reactie.

Gr,
Martijn
Reputatie 5
Badge +11
Goedemorgen mavazinet,

Op een website als simyo.nl wordt niet dagelijks wat geknipt en geplakt door een webmaster die op z'n kalender kijkt wie er die dag aan de beurt is om gepromoot te worden.
Er tellen meer zaken mee hierin, velen geautomatiseerd en anderen niet. Niet iedereen krijgt ook altijd exact dezelfde site te zien.
De top 5 wordt als extraatje gepromoot op simyo.nl. Het bleek niet haalbaar iedereen altijd 3 dagen te geven, dus daar zijn we vanaf geweken.
Hoe dit dan wél ingevuld wordt, is aan degene binnen Simyo die daarover gaat. Hiermee heb ik meerdere malen overleg gehad en hoe er op dit moment invulling aan gegeven wordt, zal niet meer van worden afgeweken.
Badge
Hi Ernst,

Ok, in ieder geval bedankt voor het navragen.

Gr,
Martijn
Reputatie 5
Badge +11
Graag gedaan, mavazinet 😮
Badge
Hi Ernst,

Dank voor de email die ik zojuist van je ontving inzake de vriendendeal promotiedag.
Ik heb direct mn shop aangepast :)

Gr,
Martijn
Reputatie 5
Badge +11
Ik zie het. Goed bezig, mavazinet!
Badge
😉 dank Ernst
Reputatie 4
Badge +10
Namens Ernst, geen dank 😉

Reageer