.

Beantwoord

Traceren van een bestelling, hoe werkt dat?

  • 22 July 2014
  • 3 reacties
  • 917 Bekeken

Badge +3
Hallo,

Ik zag op deze site dat je je bestelling kan volgen op deze site: http://www.dpd.com/nl/home/verzenden/verzenden_in_het_algemeen/verzendhulp/traceer_uw_pakket maar ik heb geen label nummer gekregen waarmee ik hem kan volgen. Kan ik die alsnog krijgen?

Mvg Patricia
icon

Beste antwoord door Dries 23 July 2014, 10:26

Hoi PatriciaM,



Je krijgt een track & trace op de dag dat het pakketje wordt verzonden. Je krijgt dan een e-mail van ons 🙂 Dit krijg je trouwens alleen bij het bestellen van een telefoon en niet van een simkaart. Die gaan gewoon per post.



Wanneer heb je de telefoon bestelt? Op deze pagina vind je meer informatie over onze telefoonshop.



Heb je inmiddels al een e-mail van ons ontvangen?
Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hey PatriciaM, dank je voor je terugkoppeling!
Badge +3
Hoi PatriciaM,

Je krijgt een track & trace op de dag dat het pakketje wordt verzonden. Je krijgt dan een e-mail van ons 🙂 Dit krijg je trouwens alleen bij het bestellen van een telefoon en niet van een simkaart. Die gaan gewoon per post.

Wanneer heb je de telefoon bestelt? Op deze pagina vind je meer informatie over onze telefoonshop.

Heb je inmiddels al een e-mail van ons ontvangen?


Hallo Dries,

Het was gewoon een sim kaart. Inmiddels is hij binnen.

Bedankt voor de moeite:D

gr Patricia
Reputatie 2
Badge +6
Hoi PatriciaM,

Je krijgt een track & trace op de dag dat het pakketje wordt verzonden. Je krijgt dan een e-mail van ons 🙂 Dit krijg je trouwens alleen bij het bestellen van een telefoon en niet van een simkaart. Die gaan gewoon per post.

Wanneer heb je de telefoon bestelt? Op deze pagina vind je meer informatie over onze telefoonshop.

Heb je inmiddels al een e-mail van ons ontvangen?

Reageer