.

Beantwoord

Hoe kan ik een klachtbrief indienen?

  • 1 November 2014
  • 5 reacties
  • 782 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hoe krijg ik een klachtenbrief bij Simyo in behandeling. Het contactformulier staat niet toe dat ik een pdf of doc upload. En op de website kan ik geen e-mail adres vinden. Alvast bedankt voor de reactie!

groeten,
Salhi
icon

Beste antwoord door Ernst 5 November 2014, 13:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Donia heeft mij inmiddels beantwoord via e-mail en ik heb mijn brief kunnen versturen. Dank je Donia!
Hopelijk wordt mijn brief snel in behandeling genomen en lost Simyo mijn klacht op. Ik kan al bijna een week niet bellen of mobiel internetten, mijn simkaart is nog altijd geblokkeerd :(
Wordt vervolgd.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Salhi, welkom op ons forum :)

Ik het dit topic met je vraag even in het subforum Over Simyo gezet. Ik denk dat andere forumbezoekers die eenzelfde vraag hebben zo makkelijker hun antwoord kunnen vinden.

In je gegevens zie ik dat je inmiddels al mailcontact hebt gehad over de klacht die je in wilde dienen en dat het al (neem ik aan) naar tevredenheid is afgehandeld.
Klopt dat?
Prima hoor Ernst. Mijn klacht is inderdaad naar tevredenheid afgehandeld. Ik kan ook weer bellen en mobiel internettten :) 

Hoi Salhi, welkom op ons forum :)

Ik het dit topic met je vraag even in het subforum Over Simyo gezet. Ik denk dat andere forumbezoekers die eenzelfde vraag hebben zo makkelijker hun antwoord kunnen vinden.

In je gegevens zie ik dat je inmiddels al mailcontact hebt gehad over de klacht die je in wilde dienen en dat het al (neem ik aan) naar tevredenheid is afgehandeld.
Klopt dat?
Het e-mail adres is overigens: [email]klantenservice@simyo.nl[/email]
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Salhi,

Bedankt dat je ons nog even hebt laten weten dat je klacht inmiddels is opgelost 🙂 Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum!

Reageer