.

Beantwoord

Correctie van reactie op het forum

  • 9 April 2014
  • 3 reacties
  • 1176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.

Deze vraag is bestemd voor Simyo.

Wanneer een reactie wordt geplaatst op een vraag heb je een uur tijd voor correctie. (Weet ik via Groentjuh)
Mag/kan dat verandert worden in een langer tijdvak? 😕

En een 2e vraag.
Bij correctie van geplaatste reactie op vraag is het niet mogelijk om alsnog een smiley te plaatsen.
(Niet dat ik het echt erg vind)
Kan dat verandert worden? 😕

Groetjes,
Friesian
icon

Beste antwoord door Charlene 10 April 2014, 15:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi Friesian,

Dat is inderdaad niet mogelijk. Het is dus belangrijk dat je je reactie even checkt, voor je hem plaatst.
Anders kun je best een keer aan de moderators vragen of ze iets voor je willen aanpassen, maar liever niet te vaak natuurlijk ;)
Dat van die smilies, daar wordt al naar gekeken. Dat had iemand anders ook eens opgemerkt.
Ik heb trouwens gemerkt dat jij soms meerdere reacties na elkaar plaatst in één topic. Dat mag natuurlijk, maar voor ons is het overzichtelijker als je je antwoord en vragen in 1 reactie houdt 🙂 Dan wordt het topic ook niet steeds opnieuw gekickt (weer nieuw). Wij moderators werken namelijk van oud naar nieuw met reactie geven.

Had je nog meer vragen over het forum?

Groetjes, Charlene
Hoi Friesian,

Ik heb trouwens gemerkt dat jij soms meerdere reacties na elkaar plaatst.

Groetjes, Charlene


Hoi Charlene.

Dat begrijp ik, heeft Groentjuh mij ook ooit geschreven.
Echter,  ik ga dan verder met werken.
Denk dan later ik ben iets vergeten.
Mogelijkheid van aanvulling is er niet.
Zou best wel gemakkelijk zijn als er dan een "map Concepten" was.
Daarom mijn vraag.

Groetjes.
Friesian
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Charlene.

Dat begrijp ik, heeft Groentjuh mij ook ooit geschreven.
Echter,  ik ga dan verder met werken.
Denk dan later ik ben iets vergeten.
Mogelijkheid van aanvulling is er niet.
Zou best wel gemakkelijk zijn als er dan een "map Concepten" was.
Daarom mijn vraag.

Groetjes.
Friesian


Hoi Friesian,

Ik begrijp dat je het handig zou vinden om je berichten aan te passen of een langere tijd om correcties aan te brengen. Echter zal dit niet aangepast worden. Mocht het een keer voorkomen dat je je bedenkt of iets wilt toevoegen aan een eerder geplaatste reactie, misschien kun je dan het beste wachten op een reactie van een andere gebruiker of een moderator en daarna pas je toevoeging geeft.

Elke keer als er een reactie wordt geplaatst in een topic, schiet dat topic bovenaan in onze lijst (meest nieuwe reactie). Wij werken van oud naar nieuw. Hierdoor kan het voorkomen dat degene die de vraag stelt ineens heel lang moet wachten op een antwoord van een moderator omdat je steeds nieuwe reacties plaatst 🙂 Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

We vinden het heel fijn dat je ons en de klanten helpt met je expertise, probeer dat dus ook zo goed mogelijk toe te passen 😉

Reageer