-
-
Startend Simyaan
-
3 reacties
Ik heb geen vraag. Ik ben geheel tevreden. Daarom wil ik graag een compliment geven.
Elk contact wat ik heb gehad met de Simyo service desk is consequent als TOP ervaren. Maakt niet uit wie je aan de lijn krijgt, iedereen is super klantvriendelijk, geduldig en aardig. Echt by far the beste service desk die ik ooit heb hoeven te bellen.
Verder ook nooit problemen met verbinding, geluid of wat dan ook. Heb al vaker een maandkadootje gekregen, zoals ook nu omdat ik een jaar klant ben. Of was dat voor mijn verjaardag? Die 2 vallen bij mij samen. Gewoon leuk.
Nu heb ik net een paar dagen KPN compleet, en prompt word ik bij het openen van mijn app erop gewezen dat ik mijn abonnement zomaar kosteloos kan verdubbelen. Niks geen zoeken ergens in een afgelegen hoekje van de app. Of ergens met kleine lettertjes hoe je dit kunt activeren. Zo van “We bieden het wel aan, maar hebben liever niet dat je er gebruik van maakt”. Nee, gewoon BAMM direct bj het inloggen. Tik-tik.. klaar.
Ik vind jullie geweldig en zeg ook tegen iedereen waarvan ik hoor die een mobiele aanbieder zoekt; SIMYO! Stom dat ik dan steeds weer vergeet mijn vrienden code mee te geven, hahaha 😆
Dus, geen vraag, geen klacht, alleen een dik, vet COMPLIMENT aan heel jullie team!! Vóór en achter de schermen. 🙏
Een zéér tevreden klant!