.

€60 van mijn rekening afgeschreven, maar geen beltegoed. Hoe kan dat?

  • 28 May 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Voor de zoveelste keer zal ik vandaag nogmaals mijn verhaal doen. Ik heb deze maand heel veel geld betaald en bijzonder veel problemen opgelopen. Niet 1 probleem is door jullie opgelost! Vanmorgen 6 x proberen op te waarderen en kreeg een “ oeps er ging iets fout probeer later nog eens”! Na 6 x ben ik via een bevriend netwerk er achter gekomen dat ik 6 x €10 kwijt ben en ik heb niets! Geen internet geen beltegoed! Verleden week ook al twee dagen geen internet gehad en geen beltegoed! De service is dramatische! Als je belt 18 min wachttijd als je naar jullie website wil gaan IK HEB GEEN INTERNET VERBINDING! Dus dat lukt ook niet! Het lijkt er op dat jullie zoveel problemen hebben waardoor jullie gewoon niet bereikbaar zijn. Ik ben dus duidelijk niet de enige want anders heb je geen 18 min wachttijd! Een probleem oplossen bij jullie duurt dagen en dat is niet meer van deze tijd! Doe  hier iets aan want je bent niet alleen mij kwijt maar velen met mij! Ik heb diverse mensen uitgenodigd en niet 1 is tevreden! Allemaal zoeken ze naar een betrouwbaardere provider! En dan durven jullie ik nog te zeggen dat jullie 5 jaar op rij de beste provider zijn!!!! Het zal toch niet! Dan hou ik mijn hart vast wat de andere providers aan service geven! Ik kan nog een half uur doorgaan maar alles wat ik aan energie ik dit verhaal stop is is verloren tijd! Kijk naar mijn klachten lijst op Whatsap! Mijlen lang! Alleen maar ellende! Dus vraag mij nooit meer om jullie service te beoordelen want de 0 is nog te goed voor jullie. Ik raad jullie ik aan om mijn €60 of in ieder geval €50 terug te storten! Geen geld wat ik ga gebruiken dus door jullie “oeps er ging iets fout” hoef ik niet op te draaien! 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als mede-klant kan ik alleen zeggen:

Als je beltegoed op is, wordt een prepaid aansluiting geblokkeerd voor al het uitgaande verkeer. Internet valt daar ook onder zelfs als je een databundel hebt.

Waarom er wel geld wordt afgeschreven, maar niet als beltegoed toegevoegd wordt kan alleen een moderator (=Simyo medewerker) zien. Aangezien het Pinksteren is, zijn die pas dinsdag op het forum te vinden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Joster56,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je beltegoed niet werd bijgeschreven in Mijn Simyo! Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je beltegoed inmiddels wel op je account staat. Ook zie ik dat je via Whatsapp contact hebt gehad met een collega. Je ontvangt binnen één week een bevestigingsmail over het beltegoed wat wij voor je terug mogen storten. 

Hopelijk is het hiermee opgelost.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Bedankt voor je hulp @Groentjuh! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer