Skip to main content

Veranderingen Simyo Compleet!

Veranderingen Simyo Compleet!

Simyo Compleet is vernieuwd! Vanaf 22 juli ontvangen nieuwe klanten tot wel gratis 10 GB extra data per maand, boven op hun internetbundel met Simyo Compleet. Lees hieronder wat dit voor jou betekent.

Nieuwe voordelen vanaf 22 juli
Klanten die vanaf 22 juli een Sim Only of een abonnement met telefoon afsluiten bij Simyo én thuis vast internet van KPN, XS4ALL of Telfort hebben, ontvangen nieuwe voordelen met Simyo Compleet! Je ontvangt nu tot wel 10 GB extra data bij je internetbundel. Dit geldt ook voor klanten die hun abonnement verlengen. Bovendien introduceren we ook de nieuwe internetbundel van 20 GB! De internetbundel van 12 GB komt hierbij te vervallen.

Het extra bundelvoordeel geldt voor internetbundels van 2 GB (2 GB extra), 6 GB (4 GB extra), 10 GB (6 GB extra), 15 GB (8 GB extra) en 20 GB (10 GB extra).

Vergeet niet om Simyo compleet aan te zetten tijdens je bestelling; het staat niet standaard ingeschakeld!

Wijzigingen voor bestaande klanten vanaf 22 juli
De oude voordelen van Simyo Compleet blijven gewoon geldig voor klanten met een abonnement van vóór 22 juli 2024, ook bij bundelwijzigingen. Bij een verlenging zal er wel worden overgestapt op de nieuwe voorwaarden van Simyo Compleet. 

Heb je vóór 22 juli een abonnement afgesloten en neem je op of na deze datum vast internet van KPN? Dan behoud je ook de oude voorwaarden van Simyo Compleet (dubbele bundels). Ook als je de Simyo Compleet voordelen verliest door bijvoorbeeld een verhuizing, en later weer in aanmerking komt, krijg je je oude voordelen terug.

We hopen dat deze nieuwe voordelen onze klanten nog meer plezier en flexibiliteit bieden bij het gebruik van Simyo Compleet!

Meer weten over de veranderingen van Simyo Compleet? Lees meer op /deze] pagina!

 

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Een achteruitgang dus, geen dubbele data meer, maar slechts extra data en geen dubbele belminuten meer, lijkt het YouFone systeem wel.

Krimpflatie dus, lijkt het in 1e instantie.

Het zij zo.

Als ik het verkeerd interpreteer lees ik het graag.

Krijgen klanten dit officiële nieuws ook per mail of post, want niet iedereen leest het forum?

 

Reputatie 7
Badge +9

Krijgen klanten dit officiële nieuws ook per mail of post, want niet iedereen leest het forum?

Waarom zou Simyo dat doen? Huidige klanten krijgen hier geen last van totdat ze verlengen. Op het moment dat ze verlengen, kiezen ze een geheel nieuw contract met de dan geldende voorwaarden. Het lijkt mij dat je tijdens dat proces dit op gaat merken.

Behalve de 15 GB bundel is het helaas achteruitgang, maar zoals ik al aangaf: Zolang je niet verlengt, ga je er niets van merken.

Reputatie 6
Badge +3

De prijzen van Simyo en YouFone ontlopen elkaar niet zo veel, het ‘voordeel’ van YouFone is wèl dat deze 5G aanbiedt en Simyo (nog) niet.

Simyo had dit met de aanpassingen meteen mooi mee kunnen nemen, een gemiste kans 

Reputatie 7
Badge +6

Zo dan was dus net op tijd met het verlengen van twee abonnementen 😆

Reputatie 7
Badge +9

Zo dan was dus net op tijd met het verlengen van twee abonnementen 😆

Ik heb precies hetzelfde met mijn abonnement en 2 andere.

Reputatie 5
Badge +5

Zo dan was dus net op tijd met het verlengen van twee abonnementen 😆

Tja, het aanbod van de afgelopen weken was zo interessant voor mij, maar ik kan de 2 abonnementen pas per 1/8 verlengen. Ik baal nu dus wel.

Reputatie 2
Badge +1

Wat jammer, dit. Ook omdat dit wordt gebracht als een positieve verandering terwijl voor iedereen die al Simyo Compleet had duidelijk is dat daarvan geen sprake is.

Mijn huidige abonnement duurt nog een jaar dus ik ondervind nog niet direct de gevolgen van deze wijziging. Maar ik ben eigenlijk gewend dat ik bij het verlengen van een abonnement uit iets beters kan kiezen dan wat ik had. En nu lijkt het om het tegenovergestelde te gaan. Als dat de nieuwe vorm van waardering is voor bestaande klanten…

Zou dit nieuwe product eigenlijk niet 'Simyo Half Compleet’ moeten heten?

Reputatie 7
Badge +9

Wat jammer, dit. Ook omdat dit wordt gebracht als een positieve verandering terwijl voor iedereen die al Simyo Compleet had duidelijk is dat daarvan geen sprake is.

Eens met dat de toon uiteraard doet alsof dit een verbetering is, terwijl het dat niet is.

Mijn huidige abonnement duurt nog een jaar dus ik ondervind nog niet direct de gevolgen van deze wijziging. Maar ik ben eigenlijk gewend dat ik bij het verlengen van een abonnement uit iets beters kan kiezen dan wat ik had. En nu lijkt het om het tegenovergestelde te gaan. Als dat de nieuwe vorm van waardering is voor bestaande klanten…

Ik raad aan om alleen te verlengen als het dan ook daadwerkelijk beter is. Aan het einde van de looptijd zal je abonnement nog prima doorgaan met de oude voorwaarde. Het zal dan maandelijks opzegbaar zijn.

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik raad aan om alleen te verlengen als het dan ook daadwerkelijk beter is. Aan het einde van de looptijd zal je abonnement nog prima doorgaan met de oude voorwaarde. Het zal dan maandelijks opzegbaar zijn.

Klopt; klakkeloos verlengen doe ik zeker niet. Afhankelijk van van Simyo rond die tijd kan bieden wordt het misschien tijd om afscheid te nemen. Net zoals ik in het verleden al van verschillende providers afscheid heb genomen omdat de vervanger betere voorwaarden had. De tijd zal het volgend jaar leren...

Reputatie 6
Badge +3

Tegen de tijd dat ik mag verlengen, begin volgend jaar, kijk ik of Simyo ook al 5G aanbiedt, zo ja, blijf ik, zo nee, ga ik naar YouFone, vergelijkbaar aanbod, maar wèl met 5G standaard.

Reageer