Waarom moet ik zoveel moeite doen om te achterhalen dat er een storing is, dat kunnen jullie toch eenvoudig op de website zetten? De storing van vandaag 2 sept 2024 duurt onnodig lang. Voor mij zijn jullie voor de zoveelste keer slechtste provider...
KPN heeft een mobiele storing, kun je zelf eenvoudig achterhalen bij KPN of bij allestoringen.nl
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Vanochtend was er een storing waardoor je internet problemen kon ervaren. Hier is ook een forum topic over gemaakt. Zoals
Dit is inmiddels opgelost. Na opnieuw opstarten moet je verbinding het weer doen.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Ashley
Hallo
Hi
Bedankt voor je reactie. Heb je al geprobeerd om je telefoon opnieuw op te starten? De storing zou namelijk al opgelost moeten zijn. Ik hoor graag van je of alles weer naar behoren werkt.
Groetjes,
Roeqajja
Bij mij werkt het weer
Ik had in ieder geval problemen in Brussel met internet.
Fijn om te horen dat je internet nu weer werkt!
Hi
Bedankt voor je bericht.
Wij hebben wel van enkele klanten vernomen dat zij ook internetproblemen in het buitenland ervaarde toen de storing gaande was. Inmiddels zou dit wel opgelost moeten zijn en zou je internet het weer moeten doen. Is dit bij jou ook het geval?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Roeqajja
Ik heb zelf een restart gedaan van de telefoon en toen was het opgelost.
Inmiddels weer thuis.
Hoi
Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat alles weer werkt.
Groetjes,
Ashley
ik sluit aan bij de openingszin ‘waarom ik zoveel moeite moet doen om een storing te vinden'. Al is het een opmerking van een maand geleden, het idee is hetzelfde. Afgelopen nacht was er tussen 1-6 uur geen mobiel verkeer mogelijk in regio Nijmegen, dit kan bijna niet anders dan gepland onderhoud zijn geweest. En als je dan voor je internet en je mobiele abonnement bij KPN dochters zit (zoals Simyo) of partijen die van het KPN netwerk gebruik maken, heb je een probleem. Da's vervelend. Maar als je het gevoel krijgt dat er niet vooraf of achteraf gecommuniceerd wordt, dat gaat knagen aan het idee van betrouwbaarheid.
Hi
Bedankt voor je bericht.
Ik kan begrijpen dat het vervelend is geweest dat je internet even niet werkte. Tot zover ik weet is er gisteren geen storing/onderhoud bekend geweest. De storing waar de topic starter het over heeft hebben wij dezelfde dag gecommuniceerd naar onze klanten. Echter zullen wij je feedback zeker meenemen zoals altijd. Ik raad aan om in het vervolg via deze pagina te checken of er een storing is.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.