Skip to main content

Wij hebben vernomen dat er op dit moment helaas een storing gaande is waardoor een aantal klanten problemen ervaren met hun 4G internetverbinding. Ons technische team is druk bezig met het onderzoeken wat de oorzaak is van deze storing en werkt hard aan een oplossing. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. 

Terwijl wij werken aan het verhelpen van de storing, zou je een aantal dingen kunnen proberen om mogelijk je verbinding te herstellen:

  1. Herstart je apparaat: Zet je telefoon uit en aan om te kijken of dit helpt bij het herstellen van de verbinding.

  2. Controleer netwerkinstellingen: Zorg ervoor dat 4G is ingeschakeld in de instellingen van je telefoon.

  3. Netwerkreset: Probeer de netwerkinstellingen van uw apparaat te resetten. Dit kun je vaak vinden onder 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Reset' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Wij verwachten dat de storing vandaag opgelost zal worden. Ik zal in dit topic updates plaatsen zodra hier meer bekend over is.

Wij waarderen jullie geduld en begrip in deze situatie. Mocht je verdere vragen hebben of extra hulp nodig hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice of plaats een reactie onder dit topic. 


UPDATE: Goed nieuws! De storing is opgelost. Ik heb dit topic daarom gesloten. Wij raden aan om je telefoon opnieuw op te starten om je verbinding te herstellen. 🙂