Skip to main content
StickyNews

Simyo voor de 35ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider!

• August 1, 2025
  • 8 reacties
  • 129 Bekeken
Simyo voor de 35ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider!
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7

Hoera! Simyo is wéér uitgeroepen tot de beste mobiele provider van Nederland door de Consumentenbond, dit is inmiddels al de 35e keer! 🥳

Ook in het tweede kwartaal van 2025 krijgen we opnieuw de hoogste beoordeling met een testoordeel van 8,1. Klanten zijn vooral tevreden over onze betrouwbare service, goede dekking en duidelijke tarieven. Daar zijn we natuurlijk ontzettend trots op! 

Wil je weten waarop we beoordeeld zijn en hoe we scoren op service, dekking en prijs? Ontdek in onze blog waarom Simyo wint bij de Consumentenbond.

8 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • August 1, 2025

Proficiat ​@Simyo en alle medewerkers zowel op kantoor als in het veld. (KPN).

Wat een leuk nieuws ​@Seren !

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • August 1, 2025

Ja, Simyo heb ik ook afgelopen kwartaal geen problemen mee gehad.

Gefelicitaard 🎂🍰 ermee!

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • August 4, 2025

Heel erg bedankt allebei, ​@Groentjuh & ​@Friesian! 🎈

• Beginner
  • August 4, 2025

Helaas kan ik dat niet zeggen.  Ik krijg gewoon een verkeerde abonnement.  Wat nu.…

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • August 4, 2025

Helaas kan ik dat niet zeggen.  Ik krijg gewoon een verkeerde abonnement.  Wat nu.…

Hi ​@Mariskab,

Wat vervelend om te horen, Mariska. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij staan altijd voor je klaar om je te helpen en zoeken graag mee naar een oplossing.

Laat je mij weten of dat is gelukt?

Groetjes,
Seren

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • August 15, 2025

Gefeliciteerd
nu nog even de reclame op de radio laten aanpassen😉

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • August 15, 2025

Gefeliciteerd
nu nog even de reclame op de radio laten aanpassen😉

Dankjewel ​@Ron H

Heel scherp! Stay tuned, want binnenkort komen er leuke dingen aan, ook op de radio. 😉

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • August 15, 2025

Alhoewel ik altijd een beetje sceptisch ben over onderzoeken naar “De Beste” betekent 35 keer toch dat je het best wel goed doet. Van harte daarmee. 5G, data plafond en de buitenland bundels zijn mooie zaken die er de laatste jaren bijgekomen zijn. En voor mij, omdat ik internet bij KPN/xs4all heb, heb ik voor relatief weinig geld een bundel die ik zelden voor meer dan 10 procent op krijg.

ik luister niet zo vaak meer naar de Radio, maar ben wel benieuwd welke fout er nog in de radio reclame zit.